Koplamp/achterlicht vragen mini one R56

Gebruikersavatar
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 243
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:48

Koplamp/achterlicht vragen mini one R56

08 mar 2018, 22:40

Welke lampen zitten er in de koplampen van een Mini One R56 en kan ik daar zo Xenon in zetten?
Welke lampen zitten er in de achterlichten en kan ik deze vervangen voor led?

Hoor het graag.

Groetjes bas
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
ndb
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 87
Lid geworden op: 17 mar 2017, 11:59

Re: Koplamp/achterlicht vragen mini one R56

08 mar 2018, 23:31

Google is je beste vriend en staat in het boekje.
Je kan er led in zetten alleen krijg je een melding dat er een lamp stuk is wij hebben led in de koplampen voor dus krijgen de melding negeren wij gewoon.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Koplamp/achterlicht vragen mini one R56

20 mar 2018, 22:17

Je kunt gewone lampjes altijd vervangen voor led maar dan moeten ze geschikt zijn voor de CANBUS en dan krijg je die melding niet. Xenon kunt je niet even zomaar in een normale koplamp zetten. Xenon koplampen hebben een speciale reflector ervoor die het xenon licht bundelt en voorkomt dat je als tegenligger verblind wordt. Er zijn volgens mij wel aftermarket XENON koplampen te koop maar daar moet je even de MINI onderdelen site voor raadplegen. Er zijn voor Halogeen lampen ook diverse lampen te koop die ook meer licht geven dan de standaard Halogeen lamp en is dus ook een optie.
ThaMystery
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2018, 17:56

Re: Koplamp/achterlicht vragen mini one R56

01 mei 2018, 23:41

Gewone Xenonlampen in een Halogeensetje is idd geen leuke combi. Vorige eigenaar van mijn mini had dit gedaan en heb ze er gelijk uit gesloopt. ALs ik er Xenon in zou doen, zou ik op zoek gaan naar een aftermarket setje die geschikt is voor Xenon (lenskoplampen)

qua achterlampen zou ik zoeken naar fatsoenlijke canbus led lampjes. Gros van de aftermarket ledlampjes hebben een gebundeld lichtbeeld waardoor je hele lelijke achterlichten krijgt.

Terug naar “Exterieur”