Mini Clubman achterdeurtjes

Heidi Borgart
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jul 2018, 18:52

Mini Clubman achterdeurtjes

10 jul 2018, 14:10

Beste Forumleden, Ik heb een paar maanden geleden een Clubman gekocht uit 2012. Nu gaan inene de achterdeurtjes niet meer open. Ik hoor wel het motortje draaien, maar er gebeurt niks. Ik heb al geprobeerd lang op de afstandsbediening te drukken of handmatig te proberen. Maar niets helpt. Ik heb de Mini dealer gebeld, hij zegt dat ze dat probleem nog nooit gehad hebben, dat vind ik vreemd. Heeft iemand van jullie dit probleem wel eens gehad en weten op te lossen? ik hoop dat iemand me kan helpen.
Groet Heidi
Ben1
4 op een rij!
4 op een rij!
Berichten: 182
Lid geworden op: 12 jun 2017, 13:07

Re: Mini Clubman achterdeurtjes

10 jul 2018, 19:24

Dag Heidi,

Ik had het ook ondanks helaas. Maar bij mij was het slot stuk er was een pennetje in het slot afgebroken.
De bmw (hans severs) heeft toen aan de binnenkant het plastic bekleding losgehaald en toen iets gedaan na dat het was losgeschroefd met een schroevendraaier iets gedaan toen gingen de deuren open. Waarna toen de dealer een nieuw slot heeft besteld. Kosten van het slot was 59,60 en arbeid was iets van bijna 175 euro. Kortom was vervelend ik hoop dat je met deze tips iets kan en al iets zelf losmaken aan de binnenkant scheelt al een hoop poen.. sterkte. Overigens nog een tip de vorige eigenaar had er ook al last van maar heeft met olie of iets de boel weer werkend gekregen. Maar dat is allemaal tijdelijk geweest.

Terug naar “Exterieur”