Kap van de roadster: watergootje breekt af

isnievanmen
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 aug 2018, 18:37

Kap van de roadster: watergootje breekt af

10 sep 2018, 18:51

Hallo beste Mini liefhebbers,

wij hebben sinds kort een roadster en hebben een klein probleempje met het kleine regengootje wat boven de zijramen zit. Op de vouwpunten van de kap breekt het kunststof gootje af. Heeft iemand daar ervaring mee ? Kun je mij vertellen wat je daarmee kunt doen ?

Alvast bedankt voor de moeite

isnievanmen (hij is van mijn vrouw :lol: )

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Kap van de roadster: watergootje breekt af

10 sep 2018, 23:07

Ik zou de vraag even voorleggen bij MINI Ekris, zij kunnen je het beste adviseren. Gewoon even een topic aanmaken in hun rubriek en je vraag aan hun stellen. Ik heb zo ooit ook advies gevraagd of ze bij de ketting vervangen standaard de waterpomp mee vervangen en binnen een dag antwoord.

Ik weet dat er binnen de club nog een aantal Roadster rijders zijn maar of ze ook actief zijn op het forum. Misschien Louisvdd76 even een persoonlijk berichtje sturen (Gebruikerspaneel/Privé berichten), die heeft ooit een roadster gehad, misschien dat hij het probleem herkend?

Succes
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: Kap van de roadster: watergootje breekt af

11 sep 2018, 22:56

Zit het in het gedeelte waar het dak knikt als hij open klapt? Mijne had er geen last van. Wel op een ander plekje aan de binnenkant maar dat kwam volgens mij doordat je nooit de kap dicht moet doen met het contact eraf want dan zakken de ramen niet en knikt het dakrubber op het raam.

Wat milco zegt ff met Ekris contact opnemen.

Terug naar “Exterieur”