diverse kleine dingen aan de clubman

otzie
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2019, 21:08

diverse kleine dingen aan de clubman

06 apr 2019, 09:05

Hallo allemaal.

nadat ik mijn vriendin een weekje op pad heb gestuurd met onze clubman zijn er een aantal dingen die ik wil aanpakken:

- piepen van het rubber van bediening bestuurdersruit linkerdeur, piepen is enerzijds goed, want dan is het rubber schoon, heeft iemand hier een goede tip voor, kan er wel siliconenspray opspuiten maar dan wordt het raam ook smerig :s
of is dit een gevalletje nieuw raamrubber bestellen?

- deurklink bestuurderskant gaat erg zwaar, kwestie van bekleding deur eraf en slot/bekabeling smeren?
of is dit het slot/ kabel wat aan vervanging toe is?

- a-stijl links bekleding buitenzijde is een hoekje af en zit los, ik had begrepen dat dit nieuw bij de stealer te bestellen is,
met enkele clipjes weer vast kan, dien ik dan ook meteen het schuim te vervangen? of blijft dit schuim goed wat onder de kap zit?

- reflector rechtsachter bij bumper / bumperhoek is een stukje af, voor het nette wil ik deze ook vervangen, is de reflector los te bestellen? of eventueel een imitatieversie van?

ik hoor het graag, mocht iemand een reflector of a-stijl kap te koop hebben dan hoor ik het ook graag

groet Otzie
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3231
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: diverse kleine dingen aan de clubman

06 apr 2019, 13:50

Otzie,

voor wat betreft onderdelen kun je altijd even bij de Ekris Webshop kijken. Sommige onderdelen ku je makkelijk bij de dealer halen en sommige onderdelen zijn (extreem) duur in aanschaf dat het loont om ze 2de hands aan te schaffen:

Voor een Clubman Cooper 2009: https://minishop.ekris.nl/50618-mini-co ... onderdelen

Check in de verschillende topics, bij voorbeeld dat achterstuk met reflector (item 9): https://minishop.ekris.nl/50618-mini-co ... id=51_6697

Mocht je bij Ekris willen bestelen kun je ook nog onze clubkorting krijgen, check topic: viewtopic.php?f=101&t=36274

Succes,

Milco

Terug naar “Exterieur”