Spoiler Mini One

YarnoVR
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2019, 14:52

Spoiler Mini One

28 jun 2019, 21:45

Hoi allemaal,

Ik zou graag op mijn Mini One D een sportievere spoiler willen plaatsen. De vraag die ik mij nu stelde is of je de spoiler van een cooper s/john cooper works op een One D kan plaatsen.

Nog een andere vraag die ik heb is of iemand weet of je voor een Mini One D een sport-uitlaat hebt die een leuker geluid creëert. Heb dit al proberen opzoeken maar vind dit nergens online.

Greets,
Yarno
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3236
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Spoiler Mini One

29 jun 2019, 14:03

Yarno,

een Cooper, Cooper (S) of JCW (2de generatie) spoilers passen gewoon op een ONE. Ik heb bij mijn R56 Cooper de spoiler vervangen door een Cooper S exemplaar, paar schroeven losdraaien, oude eraf, nieuwe erop vast schroeven en klaar is kees.

Voor wat betreft uitlaat voor een Diesel? Ik verwacht niet dat je daar een sportiever geluid uit kan krijgen, dat lukt nagenoeg zelfs niet bij een benzine Cooper. Voor de benzine Cooper heb je bijvoorbeeld een sport einddemper, dat geeft een wat zwaarder geluid maar zeker geen plofjes en bangs wat je bij de Cooper S en JCW wel kan realiseren. Sommige verwijderen zelfs de middendemper maar of dat bij een Diesel ook gedaan wordt, geen idee.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
RonaldR56
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 124
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:51

Re: Spoiler Mini One

01 jul 2019, 21:41

Toentertijd bij een Astra DTI (diesel) middendemper verwijderd en dat gaf een zwaarder geluid, openluchtfilter erin gaf wat meer turbogeluid en aanzuiggeluid, klonk wel lekker voor een diesel.
‘07 Mini Cooper Chili

Terug naar “Exterieur”