Mini one Non S

Gebruikersavatar
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 243
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:48

Mini one Non S

07 sep 2018, 18:05

Beste leden,

Vandaag heb ik de zo geheten Non S mod uit gevoerd.
Dat houd in gewoon je einddemper er af halen en dan gewoon vanaf de midden demper gewoon en pijp.

Maar jezus wat een hard geluid haha!!
Iets wat ik niet had verwacht ik hoopte dat het wel iets sportiever klonk, maar dit klinkt als of we een open uitlaat van voor naar achter hebt.

Dus, dat wordt weer terug monteren. Nu is mijn vraag, is er een andere uitlaat die ik zou kunnen monteren als einddemper inplaats van het origineel. Met een iets wat sportiever geluid.

Ik hoor het graag!
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mini one Non S

09 sep 2018, 16:02

Heb er zelf geen ervaring mee maar het schijnt dat een originele R56 JCW einddemper een veel sportiever geluid geeft. Even Louis Dobbelsteen benaderen, die heeft er ervaring mee en kan ook aangeven welke einddemper je dan moet bestellen.

In jou geval had je beter eerst de middendemper kunnen laten vervallen want die dempt minder dan een einddemper

Succes
Gebruikersavatar
Black-Mini
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 243
Lid geworden op: 23 jan 2011, 18:48

Re: Mini one Non S

10 sep 2018, 14:10

@Schroefie
Bedankt voor je reactie, ik zal eens contact opnemen.
Wat betreft de midden demper, dit had een optie kunnen zijn. Nou zat de opening van de uitlaat wel onder de auto waar we ongeveer zitten, dus het kan best zijn dat hij daarom zo hard klonk binnen in de auto. Maar goed ook buiten was het een behoorlijk geluid haha. Ik zat inderdaad ook al een beetje te kijken naar JCW en S eind dempers.
Voor problemen, upgrades of vragen kun je me altijd berichten of kijken op https://www.facebook.com/MDMMontage
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Mini one Non S

10 sep 2018, 23:09

Binnen het forum heeft Louis de forumnaam: Louisvdd76

Hem via Gebruikerspaneel/Privé Berichten even benaderen met je vraag.

Succes

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”