Sport uitlaat r56 mini one

Dominic19
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 apr 2020, 10:58

Sport uitlaat r56 mini one

04 jun 2020, 21:44

Hallo ik ben benieuwd of er ook sportuitlaten te krijgen zijn voor mn mini one uit 2007 zijn er mensen die dat weten???Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Sport uitlaat r56 mini one

04 jun 2020, 23:07

Dominic,

check de site van Beek Autosport Racing. Daar is wel het 1 en ander te vinden maar verwacht niet teveel van het geluid.
Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen voor alleen een REMUS einddemper voor een iets donker geluid maar plofjes en bangs uit de uitlaat dan moet je toch echt minimaal een Cooper S hebben, dat gaat het niet worden bij een ONE of een standaard COOPER.

https://minispeed.eu/product-categorie/ ... tsystemen/

Je kunt het beste even contact met hun zoeken want volgens mij is de buis van een ONE dunner als van een COOPER dus gewoon aan hun vragen wat de mogelijkheden zijn. Andere mogelijkheid is een uitlaat op maat laten maken, meestal wel iets duurder.

Succes,

Milco
Dominic19
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 apr 2020, 10:58

Re: Sport uitlaat r56 mini one

04 jun 2020, 23:14

Schroefie schreef:Dominic,

check de site van Beek Autosport Racing. Daar is wel het 1 en ander te vinden maar verwacht niet teveel van het geluid.
Je zou bijvoorbeeld kunnen kiezen voor alleen een REMUS einddemper voor een iets donker geluid maar plofjes en bangs uit de uitlaat dan moet je toch echt minimaal een Cooper S hebben, dat gaat het niet worden bij een ONE of een standaard COOPER.

https://minispeed.eu/product-categorie/ ... tsystemen/

Je kunt het beste even contact met hun zoeken want volgens mij is de buis van een ONE dunner als van een COOPER dus gewoon aan hun vragen wat de mogelijkheden zijn. Andere mogelijkheid is een uitlaat op maat laten maken, meestal wel iets duurder.

Succes,

Milco
Hallo danku wel voor uw reactie ik wist al wel dat ik geen pops and bangs zou krijgen maar wou een beetje meer een sporty sound er in krijgen en kon niet echt wat op internet wat goeds vinden
Ik zal er wel goed over nadenken

Mvg Dominic


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Sport uitlaat r56 mini one

05 jun 2020, 09:28

Een “Scorpion “ non resonator plaatsen ,kun je bij beek kopen of via internet ,zit bij ons onder de 1.6 cooper en maakt echt pleuris herrie, :s m’n vrouw wil niet meer achterin zitten :lol: .
We hebben heel de buis geïsoleerd met band zodat het wat acceptabeler is .nu zal een One wat minder geluid maken maar een rvs uitlaat zonder tussendemper maakt echt een diepe grom bij het accelereren normaal rijden valt het mee maar je hoort duidelijk verschil.
Pope and bangs kun je in laten programmeren .
Goedkope optie is een demper delete maar een sport uitlaat compleet van voor naar achter geeft het meest effect.kost zo n € 400 a€500 minimaal zonder montage ,maar dat is 1/2 uurtje werk. :icon_top:
Gebruikersavatar
RonaldR56
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 124
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:51

Re: Sport uitlaat r56 mini one

21 jun 2020, 23:00

Ik heb een vervangingsbuis van ragazzon ipv einddemper. Geeft aardig meer en sportief geluid. Qua prijs goed te doen en mooie pasvorm
‘07 Mini Cooper Chili
Dominic19
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 apr 2020, 10:58

Re: Sport uitlaat r56 mini one

29 jun 2020, 11:08

RonaldR56 schreef:Ik heb een vervangingsbuis van ragazzon ipv einddemper. Geeft aardig meer en sportief geluid. Qua prijs goed te doen en mooie pasvorm
Hallo zou u me daar misschien een link van willen sturen?
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Sport uitlaat r56 mini one

29 jun 2020, 19:32

Gewoon ff googelen op ragazzon.
Gebruikersavatar
RonaldR56
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Den Haag
Berichten: 124
Lid geworden op: 29 okt 2018, 18:51

Re: Sport uitlaat r56 mini one

30 jun 2020, 19:57

Dominic19 schreef:
29 jun 2020, 11:08
RonaldR56 schreef:Ik heb een vervangingsbuis van ragazzon ipv einddemper. Geeft aardig meer en sportief geluid. Qua prijs goed te doen en mooie pasvorm
Hallo zou u me daar misschien een link van willen sturen?
https://carfantasy.nl/mini-r56-cooper-v ... 78339.html
‘07 Mini Cooper Chili

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”