Iemand 2e hands JCW demper voor R56 Cooper S 2007te koop? of toch middendemper delete

Gebruikersavatar
IrishMini
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 feb 2019, 14:25

Iemand 2e hands JCW demper voor R56 Cooper S 2007te koop? of toch middendemper delete

27 jun 2020, 21:17

Goedeavond allen,

Ik wil al een tijdje een wat sportiever geluid uit mijn standaard R56 Cooper S uit 2007 en zat te denken aan een JCW (fJCW?) demper te kopen ( ik geloop dat de fJCW iets luider is?), Heeft iemand deze toevallig nog 2e hands in ok staat te koop?
Ik heb ook gedacht aan een middendemper delete maar weet niet of het dan ''goedkoop'' gaat klinken . Iets meer pops en bangs zou leuk zijn en een wat zwaarder iets luider geluid. Als iemand een goede ervaring heeft met een qua prijs gelijke demper op een standaard auto (als de nieuwprijs bedoel ik Milltek oid) dan zou ik het wel leuk vinden om te horen. Tevens bij een goede ervaring met Mid demper delete zou ik het ook waarderen om van te horen.

Alvast vriendelijk bedankt!
NEVER SAY DIE (haai)
Gebruikersavatar
TeunOlan
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Nijverdal
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mei 2020, 19:52

Re: Iemand 2e hands JCW demper voor R56 Cooper S 2007te koop? of toch middendemper delete

28 jun 2020, 12:46

Hai hai.

Ik zat in dezelfde overweging, en toevallig kwam in op instagram iemand tegen, die net de midden demper delete had gedaan. Bij een r56 cooper s (volgensmij ook een pre facelife)
Hij was hier erg over te spreken.

Hier een linkje naar zijn instagram zou je hem eventueel zelf kunnen contacten. : https://www.instagram.com/mistergrijzedakduif/

Groet
Teun
R56 Cooper S Darksilver :ralley

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”