Olie peilstok

Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Olie peilstok

10 okt 2020, 10:50

Het is gewoon een veer vandaar dat hij rekbaar is ,en dat is ook de bedoeling zodat hij er lekker soepeltjes in en uit glijdt,maar wat is het probleem om hem niet te gebruiken? Hij kan nergens in de schacht blijven hangen of achter blijven haken omdat hij juist flexibel is .je moet hem natuurlijk niet handmatig uitrekken ofzo De standaard is stug en kan in het ergste geval ( nog nooit meegemaakt ) breken ,maar die vervang je juist omdat het aflezen K *T gaat :lol:
Heb je trouwens de Dure Gravenspeed of die van Ali? Als je de dure hebt zou ik hem zeker maar gaan gebruiken anders is het pure kapitaal vernietiging als hij op de plank blijft liggen.
marco_pas
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 apr 2020, 08:53

Re: Olie peilstok

10 okt 2020, 16:50

MINI-B&W schreef:
08 okt 2020, 16:13
Ik heb de peilstok ook in huis - ik vind dat deze behoorlijk 'rekbaar' is? Ik durf hem eigenlijk niet zo goed te plaatsen.. Hoe zijn de ervaringen verder hier?
Dat klopt, maar hij zakt er soepeltjes in hoor; geen enkel issue. Met ophalen voor t peilen gewoon even ondersteunen met de doek.
Gebruikersavatar
MINI-B&W
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 15 jul 2020, 11:46

Re: Olie peilstok

16 okt 2020, 13:37

Peter koster schreef:
10 okt 2020, 10:50
Het is gewoon een veer vandaar dat hij rekbaar is ,en dat is ook de bedoeling zodat hij er lekker soepeltjes in en uit glijdt,maar wat is het probleem om hem niet te gebruiken? Hij kan nergens in de schacht blijven hangen of achter blijven haken omdat hij juist flexibel is .je moet hem natuurlijk niet handmatig uitrekken ofzo De standaard is stug en kan in het ergste geval ( nog nooit meegemaakt ) breken ,maar die vervang je juist omdat het aflezen K *T gaat :lol:
Heb je trouwens de Dure Gravenspeed of die van Ali? Als je de dure hebt zou ik hem zeker maar gaan gebruiken anders is het pure kapitaal vernietiging als hij op de plank blijft liggen.

Ik heb de Ali versie!

marco_pas schreef:
10 okt 2020, 16:50
MINI-B&W schreef:
08 okt 2020, 16:13
Ik heb de peilstok ook in huis - ik vind dat deze behoorlijk 'rekbaar' is? Ik durf hem eigenlijk niet zo goed te plaatsen.. Hoe zijn de ervaringen verder hier?
Dat klopt, maar hij zakt er soepeltjes in hoor; geen enkel issue. Met ophalen voor t peilen gewoon even ondersteunen met de doek.

Ik ga het proberen! heb jij hem ook op maat gemaakt zoals hier onder beschreven?

Peter koster schreef:
06 aug 2020, 21:53
Werkt perfect, exact hetzelfde als de cravenspeed .je moet hem alleen even op maat maken vd oude / originele .maar 10x beter af te lezen. :icon_top:
LexRS
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 aug 2020, 18:35

Re: Olie peilstok

17 okt 2020, 15:31

interessant dit,ook meteen maar bestellen denk ik
marco_pas
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 apr 2020, 08:53

Re: Olie peilstok

22 okt 2020, 08:18

Ik heb de Cravenspeed niet op maat hoeven maken. Deze was al gelijk aan de originele.

Terug naar “Motor- en onderstel (tuning)”