Benzinepomp

De 2e generatie vanaf 2006
Mellowyellow
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Nijverdal
Berichten: 58
Lid geworden op: 05 mei 2006, 19:26

Benzinepomp

31 jan 2007, 20:09

Hallo luitjes,

Nu we onze R56 een week in ons bezit hebben valt me het volgende op.
Wanneer de auto een nacht heeft gestaan en je gebruikt je afstandbediening, hoor je nadrukkelijk de benzinepomp even "pompen" (springt even aan). Daarna blijft het stil. :|
Hij rijdt er niet minder om, maar het klinkt niet erg premium.
Zijn er nog meer eigenaren die dit fenomeen opgevallen is.

Dan de reactie van de motor op het indrukken van het gaspedaal. Je moet redelijk diep trappen voor er wat gebeurd, is hier iets van af te stellen?

Gr. MY
Rally Team Moree powered by Human Racing.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

31 jan 2007, 20:14

Ja herken het! Maar ik vind het juist tof en vooral modern klinken! Net een BMW M5, die doet dat ook!

Overigens als de auto koud is na een nachtje staan en je start hem.... Holy Crap wat een lekker geluidje komt er dan uit de uitlaat. Zal het morgenochtend in de parkeergarage even opnemen! :mrgreen: Zo mooi! :-PP

Van dat laatste heb ik geen last, van begin tot eind rijd ie heerlijk. :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
MINIJCW
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Eindhoven
Berichten: 3233
Lid geworden op: 21 jan 2006, 01:24

01 feb 2007, 11:31

Vind alleen wel dat ie koud wat stugger schakelt, maar met dat gaspedaal geen probleem. Aanraken en vroeeemmm ik ben weg.
Ik heb wel als ik de motor uitzet dat ie even nazoemt. Maar dat houd na een paar tellen op.
Afbeelding


R56 Still fun but easier to live with
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

01 feb 2007, 17:15

MINIJCW schreef:Vind alleen wel dat ie koud wat stugger schakelt, maar met dat gaspedaal geen probleem. Aanraken en vroeeemmm ik ben weg.
Ik heb wel als ik de motor uitzet dat ie even nazoemt. Maar dat houd na een paar tellen op.
Ja klopt, schakelt wat stugger, maar dat is na 2 meter ook over. Wat een heerlijk karretje! :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”