Is het noodzakelijk het mechanisme vh cabriodak te smeren, tussen de beurten door?
In het boekje is dit niet opgenomen, maar misschien hebben jullie andere ervaringen.
Cabriodak mechanisme smeren
- BNmini
- Enthousiast
- Locatie: Betuwe
Bericht
Re: Cabriodak mechanisme smeren
Ben ik ook in geinteresseerd. Heb de zoekfunctie gebruikt maar (nog) niets gevonden. Iemand tips?
- Depolsjes
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Cabriodak mechanisme smeren
Heb het handboek van Bently op mijn verjaardagslijstje gezet ..... zal het vast in
staan!
staan!
- Depolsjes
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Cabriodak mechanisme smeren
Bij de cabriospecialist in Naarden geweest voor wat poetsspulletjes. Volgens cabriocare was het smeren van de raam-/deur-/dakrubbers (met middeltje van hun, of anders) voldoende voor de rubbers. De scharnierpunten kunnen eenmaal per jaar gesmeerd worden (teflonspray of middeltje uit de sales voorraad van cabriocare), of laten doen bij de dealer (tijdens beurt). Glijrails ben ik nog niet uit. Deze zijn nu echter nog aardig vet (misschien te vet!).
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Re: Cabriodak mechanisme smeren
Depolsjes, volgens mij is het smeren van de scharnierpunten zeker geen onderdeel van de onderhoudsbeurt, tenzij je er zelf om vraagt.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”
Onze sponsors