Geen ruitenwisser interval

De 2e generatie vanaf 2006
Morten
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 okt 2016, 12:25

Geen ruitenwisser interval

16 nov 2016, 16:07

Misschien een rare vraag...

Sinds zaterdag staat mijn Mini R55 D op kenteken. Helaas is het tot nu toe dramatisch weer geweest en heb dus veel de ruitenwissers gebruikt.

Echter heeft mijn Mini geen interval functie(?), terwijl de R56 van mijn vriendin dat wel gewoon heeft.
Bij mij gaan de wissers dus naar een constante "swipe" die dan wel in drie standen (van langzaam tot heel snel)... maar de "swipe - paar seconden niets - swipe" stand mis ik. En die stand is natuurlijk verrekte handig!

Help?
luckyducy
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Contacteer:
Locatie: Veluwe
Berichten: 69
Lid geworden op: 07 dec 2014, 14:18

Re: Geen ruitenwisser interval

16 nov 2016, 19:19

Zit er geen drukknopje op einde van de ruitenwisserboom?,zelfde als op de linker boom waar boordcomputer zit?
Ik had het zelfde vauit me cooper R56 naar Clubman cilli :D
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Geen ruitenwisser interval

16 nov 2016, 20:37

luckyducy schreef:Zit er geen drukknopje op einde van de ruitenwisserboom?,zelfde als op de linker boom waar boordcomputer zit?
Ik had het zelfde vauit me cooper R56 naar Clubman cilli :D
Drukknopje is toch om regensensor te activeren ?
Morten
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 okt 2016, 12:25

Re: Geen ruitenwisser interval

16 nov 2016, 21:06

luckyducy schreef:Zit er geen drukknopje op einde van de ruitenwisserboom?,zelfde als op de linker boom waar boordcomputer zit?
Ik had het zelfde vauit me cooper R56 naar Clubman cilli :D
Potverdikkie, je moet het maar weten ;)! Thanks voor je tip, er zit idd een drukknopje bij de R55. Het rare is dat de R56 van m'n vriendin dat dan weer niet heeft... Maar ik ben blij ;)
nepnerd
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1745
Lid geworden op: 28 okt 2016, 02:24

Re: Geen ruitenwisser interval

16 nov 2016, 21:19

Morten schreef:
luckyducy schreef:Zit er geen drukknopje op einde van de ruitenwisserboom?,zelfde als op de linker boom waar boordcomputer zit?
Ik had het zelfde vauit me cooper R56 naar Clubman cilli :D
Potverdikkie, je moet het maar weten ;)! Thanks voor je tip, er zit idd een drukknopje bij de R55. Het rare is dat de R56 van m'n vriendin dat dan weer niet heeft... Maar ik ben blij ;)
En zij heeft geen regensensor en jij wel Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”