Pimp my ride (R56)

De 2e generatie vanaf 2006
puravida81
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 jul 2013, 15:32

Pimp my ride (R56)

11 jul 2017, 17:41

Ik heb nu een jaar (met tevredenheid) mijn eerste Mini (one) in gebruik. Nu ben ik aan het kijken of deze auto wat mooier gemaakt kan worden (bijv. andere velgen). Iemand suggesties?

https://www.flickr.com/photos/gerwinfil ... otostream/
https://www.flickr.com/photos/gerwinfil ... otostream/
https://www.flickr.com/photos/gerwinfil ... otostream/

Waar kan ik bijvoorbeeld het beste terecht (regio Zeeland / Walcheren).
jerroo
Be Mini
Be Mini
Locatie: Huizen nh
Berichten: 721
Lid geworden op: 07 nov 2016, 17:35

Re: Pimp my ride (R56)

11 jul 2017, 17:56

bij onze clubsponsor, dave bv . PA Service, stuur hem een bericht, hij kan je aan alles helpen wat je zou willen hebben.
R50/R53/F56F56SF56JCW.ProF54JCW Lci
M.Kappert
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Dedemsvaart
Berichten: 18
Lid geworden op: 16 jan 2016, 17:20

Re: Pimp my ride (R56)

03 aug 2017, 22:51

Wat is er niet te veranderen aan een MINI? :D Eenmaal het mod virus te pakken te hebben is het niet meer te stoppen en daar zullen vele leden het wel mee eens zijn

Zelf heb ik ook een ONE als basisuitvoering, maar om nu mijn hele mod lijst hier neer te zetten is ook nogal wat. Ik zou beginnen met andere velgen en het verlagen doormiddel van verlagingsveren (3cm). Zodra je dat eenmaal gedaan hebt gaat het wel enorm kriebelen om meer te modden.

Om eventjes als voorbeeld te geven heb ik het volgende veranderd: Cooper S look (voorbumper, achterbumper chromen tankdop en uitlaat), verlaagd, andere velgen, custom made stuur van CM Customs etc. etc.

Hier nog eventjes een foto van hoe die van mij was en nog steeds was want er zijn inmiddels al weer wat andere dingen veranderd :mrgreen:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Baseman
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Helmond
Berichten: 3235
Lid geworden op: 17 aug 2014, 09:08

Re: Pimp my ride (R56)

21 aug 2017, 15:42

Ik ben persoonlijk niet zo van het modden, maar goed, indien je jezelf niet langer in de hand hebt zijn er wel een paar manieren om je MINI wat meer jou MINI te maken.

> Doe inspiratie op via het internet (Facebook bijv. er zijn genoeg nationale & internationale MINI sites)
> Kom eens naar een meeting of rit en maak in real life kennis met leden en hun MINI's.
> Lees het forum en de diverse FB pagina's goed, dan zie je vanzelf namen (van sponsoren of handelaren) voorbij komen waar je misschien wel de door jou zo felbegeerde modificatie kunt kopen.

Zoals je ziet, genoeg wegen om van je geld af te komen.
Mocht dat desondanks nog niet genoeg zijn, mijn bankrekeningnummer is NL48 ... :wink:

Succes met het maken van keuzes en het stellen van prio's en wellicht tot ziens bij 1 van de meets of ritten.
Greetz Baseman

You buy a MINI, you get a life style

Klik hier voor mijn SYR


Afbeelding

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”