Motorstoring

De 2e generatie vanaf 2006
Nikita
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jan 2021, 16:40

Motorstoring

27 mar 2021, 09:13

Ik heb sinds kort een Mini Cabrio van 2010. Ik ben er heel tevreden van en rij er super graag mee.

Sinds begin deze maand begon het storingslampje motor te branden. Ik heb deze laten uitlezen bij de garage maar er stond iets algemeens en niets serieus. Ik heb dat 2x gehad maar het gaat aan en dan weer uit.

Ik merk wel op dat mijn auto sputtert wanneer ik in lage vitesse (2de en 3de) vertrek maar nadien niets op aan te merken.

Gisteren was ik op weg naar huis en begon mijn auto te sputteren en schokken alsof hij ieder moment ging stil vallen.
Ik kreeg ook de melding om traag te rijden en me naar de garage te begeven. gelukkig was ik op 400m van huis.

Het symbool van storing kwam op groot scherm te voorschijn maar dit keer half gevuld.

Please kan iemand mij helpen? Ik dacht aan de bobinne ... hier al vaker over gelezen ;)
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: Motorstoring

27 mar 2021, 11:47

Kan ook brandstof zijn...
Een MINI Cabrio ... heb je een One, Cooper, Cooper S, JCW?
1.4, 1.6, N14, N18 motor?

Het kan zooooooooooveel zijn!
Dit is te veel om je mee te helpen. Er is nu echt een storing en dan moeten er ook foutcodes zijn.
Als algemene apparatuur het niet kan uitlezen moet je iemand zoeken met BMW eigen uitlees spullen, of langs de dealer gaan. Dan weet je het
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”