Problemen Panoramadak

De 2e generatie vanaf 2006
Gebruikersavatar
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: ergens tussen Utrecht en Den Bosch
Berichten: 1526
Lid geworden op: 19 aug 2006, 15:31

02 jul 2008, 14:57

Die van mij bleef gisteren ook een beetje plakken, doordat hij in de volle zon gestaan had :? .... Na 2 keer op het knopje drukken, ging hij wel open. Ik ben gelijk maar met het dak open gaan rijden, zodat ie af kon koelen. :roll:
MINI..what else?! :))
Afbeelding
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 377
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:13

09 sep 2008, 23:04

:D

Had deze topic al een tijd gevolgt en dacht gelukkig, bij mij werkt hij super....
Maar vandaag ging het dus helemaal mis, het leek wel net of ik een mobieltje in de blender had gestopt wat een gekraak, dak ging niet meer dicht. (Ja had had in de zon gestaan) Na meerdere keren proberen dicht gekregen, dus morgen naar de dealer. Ben benieuwd :evil:

Jack :mrgreen:
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

09 sep 2008, 23:14

grrrrrrrr das rottig!!! succes met de afhandeling!! :wink:

garantie is europees he :wink:

luck!

coen
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

10 sep 2008, 00:43

garantie iig maar wel enorm baluh! :?
Kiwi_Kevin
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 263
Lid geworden op: 14 apr 2007, 20:44

10 sep 2008, 12:11

Die van ons is al een keer gerepareerd maar gaat niet open als de zon erop heeft gestaan. Na een stukje rijden (50m) dan weer wel, heel vreemd.
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 377
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:13

10 sep 2008, 14:40

Hoi Coen,

Garantie is europees, maar kan je melden dat in eerste instantie de Stealer van Venlo en omg. gewoon tegen me zei ga maar weer terug naar de dealer in de Heimat waar je hem hebt gekocht. Want wij kunnen dit niet voor je maken :s valt onder Europlus etc...heb garantie tot 21/3/2010 op de auto.

Nou alles en iedereen daarna aan de bel gehad (maar wat zijn de mensen bij de duitse dealers toch enorm behulpzaam) en godverd...... maken zullen ze hem, vuile .likker. Nou na een half uur bevechten weer met de stealer in Venlo, gaat men toch volgende week woensdag beginnen en ben ik hem 3 dagen kwijt... :s

Ik kan je melden dat ik ook in de toekomst gewoon in de Heimat, mijn onderhoud en spullen haal, ze kunnen me de pot op.

Is de auto niet van hun, dan ben je voor hun niks.... :evil: Ja ik heet ook niet maaij, dat zal het wel zijn....

Ben zeer benieuwd of het hun gaat lukken om het fatsoendelijk te maken.


Nou niet zo zeuren hij wordt mooi bij de Dealer in Venlo a.s. Woensdag onderhanden genomen.

Jack :mrgreen: :evil:
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 377
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:13

19 sep 2008, 22:58

:D Woensdag auto netjes afgezet bij de dealer. s'middags netjes telefoontje met de opmerking helaas is het dak niet meer te maken, we zullen een geheel nieuw dak moeten plaatsen, nou Prima ik hoor het wel.
:D Donderdag om 16:45 telefoontje de auto is klaar U kunt hem halen, ze sluiten om 17:00uur dus helaas, dan maar wachten tot:
:D Vrijdag, nou auto staat klaar veel plezier ermee, nou ik instappen en ondanks dat het ongeveer 7 graden was buiten, toch even stiekum proberen en ja hoor, helaas pindakaas, het dak ging open, maar loopt weer terug in noodstand :evil:
Nou rustig gebleven (is vrij moeilijk), maar service manager netjes even met me gaan kijken, nou hij kreeg hem ook niet goed open. Nou dan maar de hoofdmonteur (chefwerkplaats) geen probleem wacht maar, nou 10 minuten later had ik al sleutels van een BMW 1 in de hand, sorry we gaan er toch nog maar even naar kijken :cry:
:( Vrijdag middag, ja hij is klaar alles functioneerd, kom hem maar halen en ja hoor het dak is geweldig, maar bij de derde bocht die ik neem hoor ik een schroef in het dak rollen, valt het kapje van de bediening in het plafond naar onderen en zie ik dat de binnen verlichting 1 cm onder de hemel hangt, tevens maakt de auto op de autobaan met 120 km nu ontzettend irritant geluid wat ik eerst niet had, ik wordt er :s gek van...

Waarom kan men zoiets niet gewoon gelijk goed maken, kan ik nu al voor de 4e keer retour.. en weet je wat het ergste is je krijgt gelijk zo'n stempel, oh daar heb je die zeikerd weer met zijn minitje... :mad:

Jack :cry:
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

19 sep 2008, 23:02

Niks van aantrekken Jack doe ik ook nooit! :mrgreen:
Je hebt er voor betaald dus maken die hap. Dikke puh voor de dealer. :p
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

19 sep 2008, 23:12

tjeez wat een verhaal weer Jack.. pfff zooo irritant dat je afhankelijk van die lui bent en inderdaad die stempel krijg je gelijk.. ERG HINDERLIJK!!! maar wel super dat je nieuw dakje hebt... wel erg jammer dat het knullig in elkaar gezet is :?

succes man!! :D 8)

Coen
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 377
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:13

19 sep 2008, 23:13

:D Ik weet het Ida,
Maandag sta ik er weer op de stoep en ze mogen hun best doen, kijken of ik weer die stink (rokers auto) BMW mee krijg, nee ik moet je zeggen geef mij dan maar een MINI...

Jack :?

Coen wat het dak betreft is het echt veel beter. Het dak is toch veel anders dan het dak wat er eerst in zat. Hoop dus alleen niet dat het dak erweer uit moet voor dat schroefje...maar het zal wel had zelf reeds gekeken en je kunt nergens aan. Kapje had ik eral weer opgezet, maar valt weer naar beneden..ze regelen het maar.

Had je al reactie gehad op je PW?
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

19 sep 2008, 23:20

mk3cooperS schreef:
Had je al reactie gehad op je PW?
:lol:

not yet.. ff goeie pics toevoegen.. morgen ff doen :wink: (keep you posted)

Coen
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

19 sep 2008, 23:22

Jah tis alleen heel vervelend dat je er steeds weer heen moet rijden. :?
Ik hoop dat het kwartje valt deze keer! :wink:
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 377
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:13

21 sep 2008, 22:19

:yeah Nou ik kon niet wachten tot morgen vroeg dus heb deze middag lekker alles zelf weer losgehaald en zelf gemonteerd. Want anders wordt het weer niks weer een dag de auto kwijt etc.. Schroefje gevonden wat los in het dak lag. Alles nu goed vast zitten en zonder iets kapot te maken. Nee moet zeggen ben zeer tevreden, maar heb voor de zekerhid alles even op foto vastgelegd. Dus morgen niet naar de Dealer..... :mrgreen:

Jack :mrgreen:
ginoceros
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 3390
Lid geworden op: 28 okt 2016, 17:21

22 sep 2008, 06:19

mk3cooperS schreef::yeah Nou ik kon niet wachten tot morgen vroeg dus heb deze middag lekker alles zelf weer losgehaald en zelf gemonteerd. Want anders wordt het weer niks weer een dag de auto kwijt etc.. Schroefje gevonden wat los in het dak lag. Alles nu goed vast zitten en zonder iets kapot te maken. Nee moet zeggen ben zeer tevreden, maar heb voor de zekerhid alles even op foto vastgelegd. Dus morgen niet naar de Dealer..... :mrgreen:

Jack :mrgreen:
Wat een geklooi zeg. Wil je toch niet meemaken met zo'n mooie kar !!!
Vgl mij is de Mini kennis bij de Maassche ook niet helemaal top hoor. Ik weet nog dat ik de boordpc ging laten activeren en dat de servicemanager wiens naam ik niet zal noemen er nix van snapte dat dit niet standaard aanwezig was op mijn S.
Ze staan je wel altijd direct te woord en hadden destijds meteen tijd om het te doen dus das wel een grote plus.

Ben benieuwd of het nu goed blijft gaan Jack, succes ermee !
Jack C
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Berichten: 377
Lid geworden op: 17 mar 2008, 15:13

22 sep 2008, 19:27

:( Nou ik kan jullie melden, dat hij weer bij de dealer staat. Nee niet voor het dak, want dat had ik gisteren allemaal mooi gemaakt, maar voor schade (krassen) die zijn ontstaan tijdens de montage van het dak :evil:
Dus ik mag de auto nu weer 2 dagen missen..kijken of ze dit wel kunnen.

Jack :mrgreen:

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”