Huisje "Wint" Center Parks

Alle informatie over dit grote internationale MINI-evenement in Nederland.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

13 jun 2007, 00:13

Wint schreef:Niemand meer een Handdoek -of dekbedellende pakket?
Voor mij ook graag 1 :)
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 18:35

Ehm hans een dekbedpakket??? die slaapt toch niet bij ons wint? hahaha

ehm ja anders doe voor bas en mij toch ook maar een dekbedpakket..
handoeken nemen we zelf mee

gr!
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 20:36

ow voor bas moet ik dangeen dekbedset bestellen omdat die dus eigenlijk niet in het huisje zit. en maaj dan? die staat ook niet op de lijst

ik hoor het wel hoe we het dan doen?
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Onder de Erasmusbrug
Berichten: 1764
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:42

13 jun 2007, 20:38

Maaij staat inderdaad niet op de lijst, maar die neemt Coen z'n plek in.
Dus geen dekbeddenpakket voor Bas?
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 20:40

ja doe maar niet dan haha want dan slaapt bas wel op de bank ofzow...
komt goed! doe der dan maar wel 1 voor mij bestellen
hihihi ook gek als we 7 beddenpakketjes bestellen terwijl we maar met "6"zijn :P
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

13 jun 2007, 21:03

Ik kan niet slapen op een luchtbed, dus als ik geen écht bed krijg om in te slapen wilde ik erg graag de bank in beslag nemen. :wink: Maar hoop eigenlijk wel op een echt bedje.
Afbeelding
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Onder de Erasmusbrug
Berichten: 1764
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:42

13 jun 2007, 21:04

CooperS-lightningblue schreef:Ik kan niet slapen op een luchtbed, dus als ik geen écht bed krijg om in te slapen wilde ik erg graag de bank in beslag nemen. :wink:
:mrgreen:

Wie het eerst komt, die het eerst....
Dat wordt rennen!
>)
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 21:23

maarre kaj ik dacht dat jij toch degene was die als eerste zei dat jij en bas zich wel bereid voelde om op een luchtbed te slapen.....

zoals ik begreep gingen jij bas en martijn dus op de bank/luchtbed.

maakt mij allemaal niet uit hoor maar ik wil wel weten of ik wel/geen bed heb, zodat ik weet of ik zo een dekbedset moet bestellen
Gebruikersavatar
snans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: antwerpen
Berichten: 1460
Lid geworden op: 09 nov 2005, 18:16

13 jun 2007, 21:33

kuch ... ik weet niet of jullie de centerparcs banken kennen, ... mss toch beter voor die luchtmatras opteren >)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

13 jun 2007, 21:57

smousje schreef:maarre kaj ik dacht dat jij toch degene was die als eerste zei dat jij en bas zich wel bereid voelde om op een luchtbed te slapen.....

zoals ik begreep gingen jij bas en martijn dus op de bank/luchtbed.

maakt mij allemaal niet uit hoor maar ik wil wel weten of ik wel/geen bed heb, zodat ik weet of ik zo een dekbedset moet bestellen
Je was net weg van MSN. Heel m'n betoog voor niks. >) Ik heb 3 keer op een luchtbed geslapen. De laatste keer was in Nijmegen 4 weken geleden bij een vriend van me en ik heb toen geen oog dicht gedaan. De keren daarvoor zijn al LANG geleden! :shock: Als het echt MOET dan is het niet anders. Overigens, we zitten toch nu met 7 in dat huisje?! 6 op een bed en 1 op de bank... of luchtbed... of...
snans schreef:kuch ... ik weet niet of jullie de centerparcs banken kennen, ... mss toch beter voor die luchtmatras opteren >)
Eeeeeeh, Center Parcs is op z'n minst 15 jaar geleden voor me, dus ik heb werkelijk geen idee! :mrgreen:
Afbeelding
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 22:25

ach ja we zullen allemaal wel zien... :roll:
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

13 jun 2007, 22:40

Even voor al deze huisje-Wint-gangers. Ik had samen met Ida en smousje het idee bedacht dat de luchtbedslapers minder hoeven te betalen (minder comfort zeg maar). Even op een rijtje:

Er zijn 6 bedden waar men dan 60 euro voor heeft betaald. Dat maakt een totaal van 360 euro.
Het huisje kost in totaal 484,35 euro, (die 4,35 euro krijg je wel extra van mij Rob, dat telt wat makkelijker) maak er 480 euro van. Trek daar 360 euro vanaf, dan hou je 120 euro over.
Er zijn 3 mensen die op de grond moeten. 120 euro delen door 3 is 40 euro p.p.

Iedereen heeft tot zover 60 euro betaald begreep ik, behalve MINI-martijn. Die heeft nog niks betaald (ik begreep dat hij sowieso op de grond ging), als hij dan 20 euro aan Bas (ook een grondslaper) en de andere grondslaper betaald is alles toch rond?!

Bah, ik voel me nu echt zo'n zeur... :?

Overigens is er nog iets om over te kunnen zeuren. Maaij, ik weet niet of je het een heel groot probleem vind om op de grond te slapen. Een vriend van me zei net:"Degene die als eerst heeft gereserveerd heeft toch recht op een echt bed wanneer hij/zij dat wil?" Op zich zit daar wel een vorm van waarheid in. Dus ik dacht hop, ik zeg het gewoon! Meningen graag.

En nu voel ik me helemaal een zeur! Goed, ik ga even douche! :mrgreen:
Afbeelding
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 22:46

Ehmmm

tja... ik vind ook wel dat er een kern van waarheid in zit dat de laatste zoiezo op de grond moet en niet in een bed..
qua verdeling van het geld vind ik het allemaal best.

zoals ik al eerder gezegd heb maart het mij niet uit waar dat ik slaap, als ik het maar weet. bas en martijn en kaj zouden in eerste instantie op de grond gaan liggen, maar als maaij er pas net bij gekomen is kunnen we dat misschien aanpassen..
anyway... het maakt mij geen hol uit, weet wel dat ik er geen zin in heb om hier "woorden"over te krijgen met elkaar!

greetssss!
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 6360
Lid geworden op: 08 apr 2006, 10:10

13 jun 2007, 22:49

smousje schreef:anyway... het maakt mij geen hol uit, weet wel dat ik er geen zin in heb om hier "woorden"over te krijgen met elkaar!
Ik ook zeker niet, daarom wil ik even duidelijk weten wie waar aan toe is en wie wat kan verwachten. :wink:
Afbeelding
smousje
Be Mini
Be Mini
Berichten: 487
Lid geworden op: 19 jun 2006, 17:36

13 jun 2007, 22:55

Tis al opgelost...

Ida en ik gaan samen wel op de grond op een luchtbedje... lekker knus ;)
lepeltje lepeltje ida?! hahahaha

en martijn dan ook..... Apart

zo is het opgelost!

x

Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”