Help!! Wie kan ons uit de brand helpen!!

Alle informatie over dit grote internationale MINI-evenement in Nederland.
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

Help!! Wie kan ons uit de brand helpen!!

04 jun 2007, 13:46

Hallo MedeClubLeden :) :surrender

We hebben een beetje een klein probleem! We hebben de (raam) stickers ontvangen van de MINI United 2007, maar we hebben 1 setje TOTAAL verpest met opplakken :cry: En we waren al zo blij dat we 2 setjes hadden, dus dat we voor en achter een setje konden plakken. Maar achter hebben we nu dus niets :cry:

heeft iemand misschien een setje 'over' of een setje die ze toch niet willen opplakken? Natuurlijk zullen wij de verzendkosten vergoeden!

PB maar als je ons kan/wil helpen!! Dan zal ik ons adres geven en het geld overmaken!!

Thanks a million!!!

- Marjolein -
Laatst gewijzigd door MarjoleinART op 04 jun 2007, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

04 jun 2007, 13:56

Wordt druk met die stickers :)
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1392
Lid geworden op: 20 dec 2006, 23:30

04 jun 2007, 14:11

Hmmm ik vond de kwaliteit van die stickers zo lelijk dat ik me afvroeg of er niet iemand van de club goede stickers (alleen de letters) kon laten maken?!

Mocht dat niet lukken dan mag je wel 1 setje van mij hebben hoor. Heb me alleen afgelopen vrijdag pas aangemeld dus duurt nog even voor ik m'n pakketje krijg denk ik.
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

04 jun 2007, 14:16

Gaat dit om de stickers "Mini" "United" "2007" en de roodwitblauwe Mini?
Dan kan ik wel wat betekenen voor je, want ik heb ze al binnen en die ga ik niet op mijn Mini plakken. 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

04 jun 2007, 14:35

mderijke schreef:Gaat dit om de stickers "Mini" "United" "2007" en de roodwitblauwe Mini?
Dan kan ik wel wat betekenen voor je, want ik heb ze al binnen en die ga ik niet op mijn Mini plakken. 8)
ja het gaat om die ja!! :)

Als je ook niks met het autootje doet .... :roll:
Thanks !!! 8) Ik zal je meteen even een PM sturen!
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

04 jun 2007, 14:43

Des schreef:Hmmm ik vond de kwaliteit van die stickers zo lelijk dat ik me afvroeg of er niet iemand van de club goede stickers (alleen de letters) kon laten maken?!

Mocht dat niet lukken dan mag je wel 1 setje van mij hebben hoor. Heb me alleen afgelopen vrijdag pas aangemeld dus duurt nog even voor ik m'n pakketje krijg denk ik.
Je hebt wel gelijk over de kwaliteit. Ik had ook wel verwacht dat het losse letters zouden zijn!
Maar we hebben ze zo ver mogelijk uitgeknipt zodat er geen randen om zaten. Maar achter hadden we dat niet gedaan en was erg lelijk geworden, toch nog geprobeerd ze te 'redden' maar helaas, ze waren helemaal uit het fatsoen getrokken en scheef.

Maar dit is wel een punt voor de volgende United! Stickers met losse letters!! :)
Maar een gegeven paard ... tja het blijft jammer!
Afbeelding
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Help!! Wie kan ons uit de brand helpen!!

04 jun 2007, 15:24

MarjoleinART schreef:Hallo MedeClubLeden :) :surrender

We hebben een beetje een klein probleem! We hebben de (raam) stickers ontvangen van de MINI United 2007, maar we hebben 1 setje TOTAAL verpest met opplakken :cry:
- Marjolein -
foto's! :mrgreen:
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

Re: Help!! Wie kan ons uit de brand helpen!!

04 jun 2007, 15:33

frankie schreef:
MarjoleinART schreef:Hallo MedeClubLeden :) :surrender

We hebben een beetje een klein probleem! We hebben de (raam) stickers ontvangen van de MINI United 2007, maar we hebben 1 setje TOTAAL verpest met opplakken :cry:
- Marjolein -
foto's! :mrgreen:
Nou, de mislukte stickers hebben we op mijn broer zijn bus geplakt!! ;) Hebben we geen fotos van :X
Afbeelding
MarjoleinART
Be Mini
Be Mini
Locatie: Breda
Berichten: 591
Lid geworden op: 18 nov 2005, 10:51

06 jun 2007, 22:42

mderijke schreef:Gaat dit om de stickers "Mini" "United" "2007" en de roodwitblauwe Mini?
Dan kan ik wel wat betekenen voor je, want ik heb ze al binnen en die ga ik niet op mijn Mini plakken. 8)
Heeej Marcel, wat een leuke verrassing de stickers in de brievenbus te vinden! :) Heel erg bedankt :)
We zijn de hele dag niet thuis geweest, dus zagen het pas net, maar nu is het weer te donker om te gaan plakken :roll: Dus morgen!! :)

Super bedankt!!!

Mike en Marjolein
Afbeelding

Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”