De mooiste Mini

Alle informatie over dit grote internationale MINI-evenement in Nederland.
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Onder de Erasmusbrug
Berichten: 1764
Lid geworden op: 26 apr 2006, 18:42

27 jun 2007, 19:17

maus105 schreef:he wint jij stond toch ook tussen die coopers daar ik vind jou cooper ook een hele mooi viel mij direct op die velgen vind ik :shock:
Yep klopt, ik had een parkeerkaartje voor het zaterdag & zondag :wink:
florisvandam schreef: nou niet gelijk naast je schoenen gaan lopen Rob, maar vind die van jouw ook wel zeker in de top 5 thuis horen van de mooiste MINI op MU 2007 :lol:

gr.
floris
Floris ik heb al een verzekering bij je afgesloten hoor...... :mrgreen: :wink:
Zonder gekheid: Dank je, dank je! Is toch niet gek van de 3000! 8)
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:
Locatie: Venlo
Berichten: 7911
Lid geworden op: 21 okt 2005, 16:15

27 jun 2007, 22:01

Ries schreef:Persoonlijk vind ik de wagen van Maaij altijd nog een van de mooiste. En nu toch ook qua geluid.

Geen overkill aan uiterlijke mods en toch uniek.

Ben ook wel benieuwd hoe die er uit zou zien met de velgen van Coen (MINIJcw) want die vind ik dan weer wel erg mooi.
Thanks Ries :oops: :oops: :-))

Ik vind de velgen van Coen ook helemaal top. Dit komt zeker ooit nog op mijn MINI ;)
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Boortmeerbeek
Berichten: 1475
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:30

27 jun 2007, 23:38

Alle MINI's waren knap, maar de knapste zijn die van de NewMINIclub :mrgreen:
Gebruikersavatar
Sepp
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: De Lier
Berichten: 2639
Lid geworden op: 11 nov 2005, 23:52

28 jun 2007, 01:18

Eigenlijk vind ik de MINI van Berthil de opper-MINI. Er is geen MINI waar meer in detail over is nagedacht en naar persoonlijke (goede) smaak is veranderd dan die van Berthil volgens mij. Die duitsers met hun power-MINI's kunnen wat dat betreft ook thuisblijven, want power heeft die van Berthil zeker...

Afbeelding


Maar ik heb toch op MU een mellow yellow MINI gespot waar ik nog steeds erg weg van ben:

Afbeelding

Ik vind mellow yellow een veel mooiere kleur geel dan het geel van de R53. Die staat er toevallig naast ter vergelijking. En met meegespoten wielkastranden, verlaagd en met die zwarte velgen is ie opeens toch wel heel stoer!
Laatst gewijzigd door Sepp op 28 jun 2007, 01:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"We've got a thing that's called...MINI love"
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

28 jun 2007, 01:31

@maus, zoals Benno al opmerkt dat was idd mijn Mini. Helaas stond bij het maken van de foto net de wijzer voor het eerste cijfer waardoor ze het niet meer konden lezen en dus kennelijk de verkeerde kilometerstand hebben genoemd.
Afbeelding
Helaas kon ik dat achter de schermen niet horen, anders had ik het wel ter plekke verbeterd. Maar goed, er zal ook vast wel iemand geweest zijn met meer dan 130.000 op de teller. Maar ik was de hoogste die ze konden vinden ;) Kwestie van geluk.

Die witte Mini met union jack 'all over' op de eerste foto in dit topic is een bestickerde Mini. Net zoals de mat zwarte met goud. Als je bij die zwarte dichtbij keek kon je goed zien dat hij eigenlijk eronder rood was. Scheen maar iets van 1500 euro te kosten om je hele Mini te laten bestickeren... Is toch een stukje goedkoper dan over laten spuiten en je kan nog eens terug gaan naar de originele kleur.

Er is voor mij buiten m'n eigen auto maar 1 mooiste auto op Mini United :)
Deze:
Afbeelding
Daar kan echt niets tegenop :)
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

28 jun 2007, 08:31

Sepp schreef:Maar ik heb toch op MU een mellow yellow MINI gespot waar ik nog steeds erg weg van ben:

Afbeelding

Ik vind mellow yellow een veel mooiere kleur geel dan het geel van de R53. Die staat er toevallig naast ter vergelijking. En met meegespoten wielkastranden, verlaagd en met die zwarte velgen is ie opeens toch wel heel stoer!
Sepp ik ben het helemaal met je eens. Ineens vond ik die kleur wat hebben. Hoe zou die zijn in JCW variant??? Dat is echt mijn vraag.

MR
erik-de-perik
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 222
Lid geworden op: 05 mar 2006, 00:01

28 jun 2007, 09:06

MR schreef:
Sepp schreef:Maar ik heb toch op MU een mellow yellow MINI gespot waar ik nog steeds erg weg van ben:

Afbeelding

Ik vind mellow yellow een veel mooiere kleur geel dan het geel van de R53. Die staat er toevallig naast ter vergelijking. En met meegespoten wielkastranden, verlaagd en met die zwarte velgen is ie opeens toch wel heel stoer!
Sepp ik ben het helemaal met je eens. Ineens vond ik die kleur wat hebben. Hoe zou die zijn in JCW variant??? Dat is echt mijn vraag.

MR
dan moet je ff naar mini amsterdam?? op de RAI heefter zo een gestaan...
volgens mij heeft hans daar nog een topic over gehad..

edit: hier dus
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

02 jul 2007, 22:05

@demelza o oke nou weet ik dat ook weer. leuk bakkie! me vriendin wil er ook zo een, we willen hem dan alleen indi blue en met dezelfde stickers als ik lijkt ons wel gaaf 2dezelfde alleen een nieuw en een oud nou gefeliciteerd met je prijs in ieder geval je woont niet eens ver van mijn huis ook volgens mij voorburg?kom uit zoeterwoude gr maus

Terug naar “MINI United 22-24 juni 2007 Zandvoort, Nederland”