Inschrijving MINI's voor KIKA gesloten (act. 187 deelnemers)

Alle informatie over dit evenement om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor KIKA.
Corgilist
Be Mini
Be Mini
Locatie: Raamsdonksveer
Berichten: 409
Lid geworden op: 15 feb 2007, 06:02

22 apr 2007, 21:21

ik had hem gezien :D
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

22 apr 2007, 21:23

ps leuke foto's

moet je naar dat vrouwtje van kika kijken..die kijkt naar die kaart van ..zozo en dat op een zondag hahaha

had ze nooit verwacht
emillio
Be Mini
Be Mini
Locatie: Schoonhoven
Berichten: 523
Lid geworden op: 05 feb 2006, 13:01

22 apr 2007, 21:23

pje en daan schreef:foto's staan er op...

helaas moet ik vernemen van de mscn forum dat zich mensen weer eens hebben gedragen of ze op zandvoort zitten..
mini's snijden aso hard door kleine straatjes enz enz.
ik weet dat er mensen bij zijn die graag scheuren..maar doe dit aub niet op dit soort dagen..vind het heel jammer dat dit moet gebeuren...
Heb net even op het MSCN forum meegelezen...jammer dat er daardoor daadwerkelijk mensen afhaken, maar denk ook dat het komt doordat het gemiddelde verwachtingspatroon van de classic rijder een beetje afwijkt van de gemiddelde New Mini rijder....

Ik weet uit ervaring (stuk of 8/9 keer op pad geweest met de NewMINIclub) dat het er een beetje aan ligt met welk clubje mensen je op rijdt....sommige zijn echt van het toeren, en sommige van het gas geven....

Een Newmini rijd je ook een beetje om het vermogen dat ie levert...en zolang het maar veilig gebeurt, kan ik me niet storen aan een beetje gasgeven.

Ik wil zelf ook wel eens een oranje verkeerslicht meepakken...en rap doortrekken naar de 80 op de provinciale weg....maar heb vandaag naar mijn idee geen gevaarlijke situaties veroorzaakt....beetje wielspin en een beetje bochtjes hangen.....dat is ook mini rijden :o
(b)engeltje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Tegen de Belgische grens
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mar 2007, 22:49

22 apr 2007, 21:29

Moet ook wel kunnen hoor. Er zijn bij de classicrijders ook wel mensen die soms een beetje gas geven. Is in het verleden ook commentaar op geweest daar. Ik heb er op zich vrij weinig last van gehad. Je geeft zelf al aan, bij welk groepje je in de buurt zit. Ik ben zelf ook wel iemand die van een beetje gas geven houdt, als het maar verantwoord is.

Nogmaals mijn complimenten voor de organisatie.

mijn foto's op http://schellekensb.spaces.live.com/photos/
Gebruikersavatar
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Tilburg
Berichten: 1048
Lid geworden op: 15 jun 2006, 21:41

22 apr 2007, 21:38

emillio schreef:
pje en daan schreef:foto's staan er op...

helaas moet ik vernemen van de mscn forum dat zich mensen weer eens hebben gedragen of ze op zandvoort zitten..
mini's snijden aso hard door kleine straatjes enz enz.
ik weet dat er mensen bij zijn die graag scheuren..maar doe dit aub niet op dit soort dagen..vind het heel jammer dat dit moet gebeuren...
Heb net even op het MSCN forum meegelezen...jammer dat er daardoor daadwerkelijk mensen afhaken, maar denk ook dat het komt doordat het gemiddelde verwachtingspatroon van de classic rijder een beetje afwijkt van de gemiddelde New Mini rijder....

Ik weet uit ervaring (stuk of 8/9 keer op pad geweest met de NewMINIclub) dat het er een beetje aan ligt met welk clubje mensen je op rijdt....sommige zijn echt van het toeren, en sommige van het gas geven....

Een Newmini rijd je ook een beetje om het vermogen dat ie levert...en zolang het maar veilig gebeurt, kan ik me niet storen aan een beetje gasgeven.

Ik wil zelf ook wel eens een oranje verkeerslicht meepakken...en rap doortrekken naar de 80 op de provinciale weg....maar heb vandaag naar mijn idee geen gevaarlijke situaties veroorzaakt....beetje wielspin en een beetje bochtjes hangen.....dat is ook mini rijden :o
ben het ook wel mee eens dat als het kan je gas moet kunnen geven..maar snijden en wat we zelf hebben gezien voor ons neus..is dat er in een smal straatje een s-je voorbij komt of dat hij moet gaan bevallen..

mss is het een idee..om in z'n geval in 2 groepen te starten..de gene die hard willen rijden en de toer new mini's

heb bij de winter riteerst in een groep gezeten die gewoon reed maar in het tweede deel in de race groep..en dat vonden we niet leuk...

maar nu genoeg ..terug naar he topic
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

22 apr 2007, 23:03

so, dat wordt dus geen classic voor mij :mrgreen:
maargoed...
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Roelofarendsveen
Berichten: 6581
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:21

22 apr 2007, 23:17

Beetje jammer allemaal. Het was het proberen waard. Op de heenweg hebben wij nog even leuk gesproken met Classic rijders uit Almere. Helemaal gek van hun Classic, echt top.

Wat ik later ook van Marcel (mderijke) hoorde is dat de Classic ritten vaak hele pittige puzzelritten zijn. Wellicht is dat het knelpunt. Ik vind puzzelritten niet echt je van het... Ik wil in het weekend gewoon lekker simpel vermaak en ontspanning. Eenvoudige/duidelijke bolletje pijltjes rit, mooie omgeving en kronkelende weggetjes om ff lekker te kunnen sturen en beetje kletsen met gelijk gestemden.

We weten allemaal dat er soms dingen gebeuren die niet helemaal door de beugel kunnen... Maar die zie ik elke dag in het verkeer en vreemd genoeg komt het (bijna) altijd goed, net als vandaag.

Ik heb me in ieder geval vermaakt!
Texpert
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: LeusdenNL
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 feb 2007, 20:35

22 apr 2007, 23:52

Sid schreef:so, dat wordt dus geen classic voor mij :mrgreen:
maargoed...
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak :wink:
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

22 apr 2007, 23:52

Ik denk dat er een duidelijk verschil zat tussen de mensen die vooraan rijden en de mensen die achteraan rijden. Ik heb ruime ervaring met allerlei ritten - ook met andere merken (oa Subaru Impreza) en het zijn vaak de voorsten die het gaspedaal "aardig" weten te vinden. Dit is dan ook gelijk mijn tip voor de langzamere deelnemers.

Zelf reed ik bijna helemaal achteraan (zowel eerste als tweede deel van de rit) en heb op mijn gemak kunnen sturen. Geen piepende banden, geen afsnijmomenten en geen fietsers die de berm ingedrukt zijn. Of het moet die Astra zijn die mij geen voorrang gaf op de rotonde...

Mijn bewondering voor het feit dat we niet heel Amersfoort vast hebben gezet (waar ik wel een beetje bang voor was met al die Mini's en MINI's).

Na de rit nog even met enkele mensen Italiaans wezen eten in de buurt (gelukkig moest het ijs nog in Italië opgehaald worden - zo lang duurde de bediening) en het was weer gezellie :lol: 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

23 apr 2007, 10:51

Texpert schreef:
Sid schreef:so, dat wordt dus geen classic voor mij :mrgreen:
maargoed...
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak :wink:
daarom, moet kunnen :)
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

23 apr 2007, 11:06

Mensen, ruim € 14.000,-- voor ernstig zieke kinderen daar moet het toch om gaan? :wink:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3004
Lid geworden op: 10 mei 2006, 22:32

23 apr 2007, 11:20

jup, vind ik ook, de rest is bijzaak (al hoort het natuurlijk zo niet, dat vind ook ik).
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Boortmeerbeek
Berichten: 1475
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:30

23 apr 2007, 11:33

die beren kan je die nog nabestellen?
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

23 apr 2007, 11:47

Beren zijn te bestellen bij www.kika.nl (dan heb je nog keuze uit diverse kleuren)
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver

Terug naar “MINI's voor KIKA; 22 april 2007”