De Goodiebag

Alle informatie over dit evenement om zoveel mogelijk geld binnen te halen voor KIKA.
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

25 apr 2007, 12:16

@mderijke: heb je 'm dan al uit? :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

25 apr 2007, 12:35

Is makkelijk leesvoer!! :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 7831
Lid geworden op: 25 sep 2005, 20:55

25 apr 2007, 12:39

pffff....nou.....voor vrouwen wel ja..... :wink: :mrgreen:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

25 apr 2007, 16:11

peter schreef:dan denk ik jeetje we (new Mini rijders) kunnen echt helemaal niets goeds meer doen... We rijden asociaal, we zijn yups met teveel geld en 'we' kunnen niet eens een goodiebag met werkende produkten erin weggeven.
@CooperSlightningblue:
Ja, idd ik had er een smiley bij moeten zetten, tot die conclusie was ik inmiddels ook gekomen ;)

Neemt niet weg dat ik de reacties die er op kwamen wat overdreven vond.

Eigenlijk wilde ik niet meer op het KiKa gebeuren ingaan, maar ga het toch nog 1 keer proberen te relativeren :)

1. Niet alle Mini rijders rijden associaal. Er waren er alleen een paar tijdens de rit die dat wel deden en als je dan met een klein kwetsbaar auto'tje rijdt, dan voel je je niet fijn. Dat geld net zo goed voor de andere new Mini rijders als voor de classic rijders. Niemand die zegt dat alle new Mini rijders zo zijn.
2. Yup is in mijn ogen geen scheldwoord. Yup staat voor Young Urban Person. Oftewel, volgens de laatste mode gekleed, grote zonnebrillen, dames met een echt damestasje (bij voorkeur nog een chihuahua erin ;) )
Ik bedoel, niets mis mee. Maar dat soort types lopen er gewoon meer tussen de new Mini's dan tussen het classic volkje. Ook wat classic rijders betreft is er een prototype. Ik denk dat er ook wel new Mini rijders waren die zo de classic rijders tussen het publiek konden uithalen ;) Is allemaal helemaal niets mis mee, is gewoon een constatering. Dat maakt jullie absoluut niet minder leuk ofzo :)
3. Te veel geld kan niet :) Dat het gemiddelde salaris van een New Mini rijder hoger ligt dan dat van een gemiddelde classic rijder is volgens mij ook geen geheim.
En is, nog maals, ook helemaal niets mis mee.
4. En die goodiebag, geloof dat nu wel duidelijk is dat dat een geintje was en dat ook "wij classic rijders" de tas helemaal geweldig vonden :))

En dan nog even als laatste:
Volgens mij hebben zowel new Mini als classic Mini een fantastische dag gehad en komt dat ook de volgende keer weer helemaal goed. Kan me best voorstellen dat je, als je voor het eerst met new Mini's rijdt, schikt van de paardenkracht die eruit komt. Soms erg frustrerend als classic eigenaar als je het op de snelweg ineens niet kan bijhouden als er snel opgetrokken wordt :) Gelukkig wil dat bij het eerste deel na een stoplicht nog wel redelijk lukken :D

Maar alle gekheid op een stokje. De dag was fantastisch, de goodiebag was super en de minpuntjes? Ach, daar leer je weer van, toch?

Toppie mensen :hoera :))

Hierbij zeg ik :surrender en laten we het weer gezellig hebben.

Oh en voor posts in de toekomst... Ik ben meestal niet zo van de zeikerige... Dus houdt dat maar in je achterhoofd ;)
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

25 apr 2007, 16:21

Ik ben geen yup (young urban professional volgens mij trouwens) maar samen met m'n vrouw een DINKI :mrgreen: :mrgreen: :wink:
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

25 apr 2007, 16:24

professional nog wel? Haha, dat maakt het alleen maar beter dan ;)

Wat is een DINKI dan weer?

Is dat net zoiets als ARKO? saint
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

25 apr 2007, 16:26

DINKI = double income no kids :mrgreen: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Bleiswijk
Berichten: 497
Lid geworden op: 21 dec 2005, 21:07

25 apr 2007, 16:28

haha, ok dan :)
Das nog veeeeeel erger dan yup :p :lachuh :feest
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

25 apr 2007, 16:29

:mrgreen: :mrgreen: Ach als je net 30 bent, kan het nog makkelijk veranderen in DIKI :mrgreen: :mrgreen:
iDarkDesign
Transformer
Locatie: Amsterdam
Berichten: 5201
Lid geworden op: 15 mei 2006, 17:22

25 apr 2007, 18:30

<-- YUP


iDD
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1229
Lid geworden op: 18 mar 2007, 21:36

25 apr 2007, 19:25

MR schreef:Ik had de glazen niet, maar die heb ik naderhand nog even opgepikt. Sommige hadden het schildje niet. Ik dacht Ralph en Kaj.... Dat was wel raar....

MR
Ik kreeg daarna nog netjes een schildje, moet natuurlijk ook wel als je de eerste bent van 185 auto's :mrgreen: :mrgreen:

Maar de goodie-bag was echt super, allemaal leuke hebbedingetjes. Was echt verbaasd ervan toen ik thuis was en pas goed keek wat er allemaal inzat :D
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen
Berichten: 5371
Lid geworden op: 19 jun 2006, 18:40

25 apr 2007, 19:30

:)) :)) :)) Ja, een super goodie-bag :)) :)) :))

Ik had het allemaal. :oops: Superblij ben ik (shakeit)
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

25 apr 2007, 22:10

Demelza schreef:Kan me best voorstellen dat je, als je voor het eerst met new Mini's rijdt, schikt van de paardenkracht die eruit komt. Soms erg frustrerend als classic eigenaar als je het op de snelweg ineens niet kan bijhouden als er snel opgetrokken wordt :)
Muhahaha... De classic is maandag bij de hof-leverancier van de Blokkies geweest. Klepjes gesteld, mengsel goed gezet, ontsteking gecontroleerd (even klaarmaken voor de dynodag). En hij liep al lekker, maar nu nog lekkerder. Laat die BMWs maar komen >) (hoewel... toen ik het witte doosje in de garage achter had gelaten en in de Checkmate naar huis reed viel dan ook weer op hoe "effortless" een moderne auto snel gaat...)

Overigens, man wat is het warm, ramen open, maar dan wel het licht uit (muggen zijn er vast ook al wel). En hoe kun je dan toch zien wat je typt op d'n laptop?

Juist ja :)) En hij doet het al zeker 10 minuten :P Inderdaad deftige goodie-bag.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Texpert
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: LeusdenNL
Berichten: 14
Lid geworden op: 11 feb 2007, 20:35

25 apr 2007, 22:23

peter schreef: ...KNIP...maar als ik al die negatieve reacties lees hier van de 'classic' rijders (om ze maar even over één kam te scheren), dan denk ik jeetje we (new Mini rijders) kunnen echt helemaal niets goeds meer doen... We rijden asociaal, we zijn yups met teveel geld en 'we' kunnen niet eens een goodiebag met werkende produkten erin weggeven. ...KNIP....

Mmmmm, heb eigenlijk helemaal geen zin om ook dit topic weer te vervuilen met opmerkingen die door ons ("classic rijders") zijn gemaakt jegens de New Mini bestuurders, maar uit eigen buik doe ik het nog één keer. Ten eerste scheer ik zeker niet alle New Mini berijders over één kam, waren tijdens de KiKa rit slechts een paar die in mijn ogen over de streep gingen. Ten tweede, in andermans portomonnee kan ik niet kijken. Feit is dat 99% in zowel deze club, als de MSCN liefhebber zijn, die graag wat centen uitgeven aan hun trots, hoeveel centen dan ook. Wat de goodiebag betreft, die opmerking heb ik even gemist, ben er zelf in ieder geval blij mee 8) De champagneglazen kwamen goed van te pas, we mochten ons dinsdagavond proosten met ons nieuwe aangeschafte woning :D :D

Ik zal zelf iig nooit meer een rit rijden met merendeels New Mini's, jammer maar helaas.
Deze zin heb ik na afloop gepost op het MSCN forum. Misschien was ik wat te voorbarig met het posten van deze zin, of heb ik iets teveel oproering teweeg gebracht. Tijd zal het leren, ik hoop echter wel dat er nooit een vete zal ontstaan tusen de Classic rijders en de New Mini rijders, dat zal toch wel heel jammer zijn... :(

Arjan en alle anderen die deze rit mogelijk hebben gemaakt het perfecte doel te steunen verdienen enorm veel respect, en dat is er deze keer niet helemaal uitgekomen helaas. We gaan ervan uit dat dit de volgende keer wél zal zijn!

Met vr grt,
Tex (een Classic rijder)
Gebruikersavatar
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Locatie: Zeist
Berichten: 296
Lid geworden op: 02 nov 2005, 16:17
Nederland

25 apr 2007, 22:44

Het is jammer dat er zoveel nadruk terecht komt op iets wat niet meer dan een kanttekening had kunnen/moeten zijn, het overschaduwd inderdaad veel te veel het fantastische resultaat en de geweldige dag die het geworden is. Ik denk dat als er door sommigen (en dus zeker niet iedereen) iets meer begrip voor de andere kant van het verhaal was getoond het allemaal niet zo opgeblazen was (en dat geldt wat mij betreft voor beide kanten, er waren "verdedigers" die er wel erg makkelijk over deden, maar naar mijn mening ook "klagers" die wel erg overdreven reageerden).

De hele dag was gewoon super georganiseerd. Dat er leermomentjes zijn is niet te voorkomen, 100% perfect zou, zeker voor een eerste keer, te bizar voor woorden zijn. Ik hou het op 99% :))
Laatst gewijzigd door Eelke op 25 apr 2007, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB

Terug naar “MINI's voor KIKA; 22 april 2007”