Date me now!

Alles over de MINI Countryman (voorheen Crossover) en de nieuwe MINI Paceman (Countryman Coupé).
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

Date me now!

26 okt 2010, 21:36

Kreeg net de onderstaande mail binnen..

-=-=-=-
Na de landelijke introductie op 18 september jl. zijn de eerste
MINI Countryman modellen nu in het wild gesignaleerd. Veel fans zijn van mening dat dit nieuwe model in het echt nog leuker is dan op de foto. Als jij ook een oogje hebt op de MINI Countryman dan wil je hem vast wel eens persoonlijk ontmoeten. En daarom biedt MINI je nu de mogelijkheid om je op te geven voor een persoonlijke DATE met de MINI Countryman.

Als je je hier inschrijft maak je kans op je eigen DATE van 13.00 uur 's middags tot het weer licht wordt. Want de Countryman hoeft pas de volgende ochtend om 09.00 uur weer thuis te zijn bij je MINI dealer. De Countryman is populair en kan niet onbeperkt daten. Dus aarzel niet en schrijf je snel in! Meer uitleg over de voorwaarden vind je op het inschrijfformulier.

Klik hier om je in te schrijven
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

27 okt 2010, 10:20

Vanaf 25 jaar dus ik val bij voorbaat al af... :mrgreen:
Afbeelding
IMP
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Groningen
Berichten: 209
Lid geworden op: 27 feb 2008, 16:54

27 okt 2010, 13:12

Dat is nog eens een leuke date :D
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

Re: Date me now!

27 okt 2010, 13:15

seirv schreef:Kreeg net de onderstaande mail binnen..

-=-=-=-
Na de landelijke introductie op 18 september jl. zijn de eerste
MINI Countryman modellen nu in het wild gesignaleerd. Veel fans zijn van mening dat dit nieuwe model in het echt nog leuker is dan op de foto. Als jij ook een oogje hebt op de MINI Countryman dan wil je hem vast wel eens persoonlijk ontmoeten. En daarom biedt MINI je nu de mogelijkheid om je op te geven voor een persoonlijke DATE met de MINI Countryman.

Als je je hier inschrijft maak je kans op je eigen DATE van 13.00 uur 's middags tot het weer licht wordt. Want de Countryman hoeft pas de volgende ochtend om 09.00 uur weer thuis te zijn bij je MINI dealer. De Countryman is populair en kan niet onbeperkt daten. Dus aarzel niet en schrijf je snel in! Meer uitleg over de voorwaarden vind je op het inschrijfformulier.

Klik hier om je in te schrijven
Mijn date staat al vast, vanmorgen werd ik al teruggebeld.. :D Nu nog even thuis uitleggen dat ik een date heb :s
èrcé
Be Mini
Be Mini
Locatie: Rotterdam
Berichten: 719
Lid geworden op: 28 okt 2006, 11:50

27 okt 2010, 13:18

Zo, date staat voor over twee weken. Ondanks dat ik zelf niet meer in de race ben voor een countryman (vanwege de aanschaf van een BMW 520d F10), toch een date gemaakt, want ik kan me heel goed voorstellen dat de countryman er als tweede auto gaat komen. Elke keer als ik de countryman zie, wordt ie leuker.
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

27 okt 2010, 14:11

Ik heb mijn pa even gecharterd om zich in te schrijven. :mrgreen:
Afbeelding
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

27 okt 2010, 15:46

Ik heb al een aantal Dates gemaakt hoor...
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

27 okt 2010, 15:50

Welke Countryman hebben jullie beschikbaar als date Linda? ;)
Afbeelding
Misterman
Be Mini
Be Mini
Locatie: Heemskerk
Berichten: 633
Lid geworden op: 28 feb 2008, 11:49

27 okt 2010, 16:54

Ik heb vandaag een korte date gehad met de countryman ( proefrit ) echt zeer gaaf! Vriend van een vriendin mag een nieuwe uitzoeken, maar hij was niet overtuig dus heb ik haar maar meegenomen, we weten hoe vrouwen zijn, ze wegen voor MINImaal 55% mee in de beslissing van de man ;-)
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

27 okt 2010, 17:13

@ Maarten

Een Aboslute Black Cooper Countryman met een Chili pakket, en een glazendak.

De actie duurt tot einde van het jaar, en tot half november staat die nu al behoorlijk vol gepland.

Daarnaast hebben wij ook nog een extra MINI Cooper Countryman. Maar die kan niet de hele dag, en nacht weg. Dat is namelijk mijn vaste demo, en anders heb ik geen vervoer naar huis. Maar mocht je daar een paar uurtjes in willen rijden, dan kan dat bijna iedere dag.
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

27 okt 2010, 17:21

Vind het een goede manier om het enorme succes te structureren (en leuk verpakt). Momenteel vind er zowat een stormloop plaats op de showrooms van MINI dealers, en met deze inschrijfactie zijn die demo-auto's er tenminste op het moment dat je langskomt en wilt proefrijden.

Want eigenlijk is de actie een uitbreiding op "maak een afspraak als je wilt proefrijden"! En als je het zo zou vragen, doet niet iedereen dat en moet je potentiele klanten teleurstellen.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Zwieber
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Roosendaal
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2010, 21:43

27 okt 2010, 21:48

Gisteravond gelijk ingeschreven, zojuist gebeld voor date. De date was populair, nog 4 weken wachten :(
Mister Mario
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Emmen
Berichten: 30
Lid geworden op: 14 aug 2010, 16:52

27 okt 2010, 22:15

Mijn dealer pakt het wel heel speciaal op, werd mij per mail medegedeeld dat de actie tot 23 december 2010 loopt, maar dat het qua aanmeldingen al aardig vol loopt, daar het niet mogelijk schijnt te zijn om de zaterdag te reserveren, deed mijn dealer het volgende voorstel................. :shock:

Ik mag de MINI Countryman vrijdagavond ophalen, het hele weekend sturen en vervolgens maandagmorgen om 09.00 uur pas weer in te leveren, dat wordt dus een weekend zonder veel nachtrust en vele km's in de MINI Countryman........ :wink:

MINI Dealer de Beier Heerenveen enorm bedankt !
Keep it MINI to Impress
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

28 okt 2010, 22:37

Bij Ekris in Utrecht laten ze tot nu toe nog niks horen.. :)
Afbeelding
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

28 okt 2010, 22:52

MaVaEe schreef:Bij Ekris in Utrecht laten ze tot nu toe nog niks horen.. :)
Je moet wel ouder dan 25 zijn hè :-)

Terug naar “MINI-talk”