MINI Dakar 2012 x-Raid Team Kopman Stephane Peterhansel!

Alles over de MINI Countryman (voorheen Crossover) en de nieuwe MINI Paceman (Countryman Coupé).
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

16 jan 2012, 15:41

geweldig resultaat voor MINI, maar ook voor Ten Brinke en natuurlijk Gerard de Rooy. Maar mijn absolute Nederlandse held van deze Dakar was toch echt Frans Verhoeven. Ik snap niet dat die gozer niet "gewoon" een fabrieks KTM krijgt. Die Sherco van 'm viel halverwege de Dakar gewoon letterlijk uit elkaar en hij moest op 1 etappe met 1 hand het bodywork bij elkaar houden en finishte gewoon nog als 6e! Dat is pas een prestatie! Hopelijk dat hij volgend jaar echt een keer kan knallen.

Hoe dan ook, ik heb er weer enorm van genoten, maar ben dan ook een echte Dakarfan! Echt top dat MINI nu ook meedoet en zelfs de overwinning heeft weten te pakken.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Utrecht
Berichten: 8165
Lid geworden op: 07 nov 2016, 23:22

16 jan 2012, 15:44

mushrop schreef:geweldig resultaat voor MINI, maar ook voor Ten Brinke en natuurlijk Gerard de Rooy. Maar mijn absolute Nederlandse held van deze Dakar was toch echt Frans Verhoeven. Ik snap niet dat die gozer niet "gewoon" een fabrieks KTM krijgt. Die Sherco van 'm viel halverwege de Dakar gewoon letterlijk uit elkaar en hij moest op 1 etappe met 1 hand het bodywork bij elkaar houden en finishte gewoon nog als 6e! Dat is pas een prestatie! Hopelijk dat hij volgend jaar echt een keer kan knallen.
Inderdaad, met goed materiaal is Verhoeven gewoon een podiumkandidaat. Dat heeft hij al vaak genoeg laten zien, ook tijdens deze Dakar, maar als die Sherco van ellende uit elkaar valt schiet het natuurlijk niet op... :?
Afbeelding
Maichel
Be Mini
Be Mini
Locatie: Dordrecht
Berichten: 615
Lid geworden op: 16 okt 2011, 15:06

16 jan 2012, 21:05

Kwam ook nog mooie foto's tegen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5871
Lid geworden op: 04 apr 2016, 17:25

17 jan 2012, 07:45

heeeuuull dik !! 8) :D

Terug naar “MINI-talk”