Elektrische standkachel inbouwen

Johnbiek
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 dec 2015, 11:08

Elektrische standkachel inbouwen

28 dec 2015, 17:49

Hallo,
Is er een makkelijke manier om van onder de motorkap naar de "cabine" (wist ff zo snel geen andere omschrijving) te gaan bij een 2014 Clubman
Ik ga voor mijn vriendin een elektrische kachel inbouwen zodat ze niet meer hoeft te krabben als het ooit weer eens echt gaat winteren, daarvoor heb ik een speciaal kacheltje gekocht die je met een stekker ergens in de grill of bumper aansluit.
Ik heb wel een perfekte plek voor de kachel gevonden namelijk onder tegen het deksel van het interieurfilter, dan heb er geen last van en in het voorjaar of bij service klik je hem er zo vanaf.
Maar nu moet dus in die hoek richting voorbumper iemand daar ervaring mee? http://www.dometic.nl/product/defa-comfort-kit-ii-1400/
Ik heb dit setje op Ebay gekocht voor 185 euro je kan dit uitbreiden met een acculader en motorverwarming, ik ga dit schakelen dmv een vanuit het huis te schakelen wandcontactdoos, daar heb ik dan weer wel verstand van :D
groet John

Terug naar “MINI R55 (Clubman), R56 (Hatchback), R57 (Cabrio), R58 (Coupé), R59 (Roadster)”