sierstrips / sierlijsten R52 waar voor normale prijs?

Zoek je iets voor je MINI of van MINI, zet het dan hier.
ewouda
Nieuw Lid
Nieuw Lid

sierstrips / sierlijsten R52 waar voor normale prijs?

28 mei 2018, 21:38

Sinds een maand zijn wij de trotse bezitter van een R52 cabrio. Hebben hem uit Duitsland geïmporteerd. Zoals zo vele R52's is de sierlijst met rubber strip aan de achterzijde niet echt mooi meer, veel scheurtjes erin. Het leidt op dit moment (nog) niet tot lekkage van de kap maar wil ze (ook voor het zicht) graag een keer vervangen. Nu vind ik die "krengen" gek genoeg nergens voor een enigszins normale prijs. Goedkoopste dat ik heb gevonden is ca. 350 euro voor 2 lullige stripjes. Iemand een idee waar ik deze voor een ietwat normale prijs kan vinden?

Alvast bedankt voor je reactie. Mvg, Elmar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff

Re: sierstrips / sierlijsten R52 waar voor normale prijs?

28 mei 2018, 22:24

Ewouda,

bedoel je in onderstaande link (geopende onderdelenshop EKRIS) item 2 en dan links en rechts:

https://minishop.ekris.nl/48015-mini-co ... id=54_0343

Nieuw bij EKRIS dealer (NewMINIclub sponsor) dus 137€ per stuk, ook niet goedkoop maar dan wel nieuw voor 274€, zo'n 80 euro goedkoper:

SIERLIJST LINKS
51137123437 € 137,18

SIERLIJST RECHTS
51137123438 € 137,18

Anders Davy Koppen van GeaR53, Roy van AutoSpenkelink.nl, Ronald Wheel van MINIparts24.nl of VTECH Automotive benaderen of zij de onderdelen 2de hands hebben liggen.

Ik persoonlijk, zou als de cabrio verder er mooi uitziet gaan voor nieuw via de dealer, kost wel wat maar dan ziet het er wel mooi uit, nu zijn ze nog te krijgen en vwb zulke zaken is op is op. Je ziet bij de 1ste generatie al dat er bepaalde onderdelen niet meer gemaakt worden en dus ook niet geleverd worden via de dealer en ben je afhankelijk wat er te krijgen is bij bedrijven die handelen in 2de hands onderdelen.

Succes met de zoektocht :icon_top:
Bikkel4
Nieuw Lid
Nieuw Lid

Re: sierstrips / sierlijsten R52 waar voor normale prijs?

05 dec 2018, 21:05

Hoi, Ik heb hetzelfde probleem met mijn cooper s cabrio en heb nu originele rubbers , nieuw, liggen die ik erop wil gaan zetten.Heeft iemand dit al ooit gedaan en is daar een soort van werkbeschrijving voor? heb al via Youtube gezocht maar kan zo gauw niks vinden.Heb er popnagels enzo bij gekregen dus verwacht dat ik ook die zou moeten uitboren...graag tips tricks ...

Alvast bedankt

Terug naar “Te koop gevraagd/gezocht”