Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

Zoek je iets voor je MINI of van MINI, zet het dan hier.
CØUNTRYMAN.KNØCKOUT
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2021, 17:59

Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

09 mar 2021, 22:10

Hi! Ik ben op zoek naar een originele Mini fietsendrager. Deze wordt bevestigd aan de 2 sleep ogen. Wie heeft er een te koop? Of kent iemand die er 1 verkoopt? Ik hoor het graag! Thanks.
Mini Cooper Countryman
• KNØCKOUT EDITION
• BLACK // WHITE
• CØOPER
Gebruikersavatar
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10008
Lid geworden op: 29 okt 2016, 08:03

Re: Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

10 mar 2021, 14:15

Bestaat dat ook voor een Countryman, want daar kan toch gewoon een trekhaak onder?
CØUNTRYMAN.KNØCKOUT
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mar 2021, 17:59

Re: Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

10 mar 2021, 20:55

frankie schreef:
10 mar 2021, 14:15
Bestaat dat ook voor een Countryman, want daar kan toch gewoon een trekhaak onder?
Mijn countryman heeft 2 sleepogen voor bevestiging van de originele mini fietsen drager. Aangezien mijn countryman geen trekhaak heeft is het voordeliger om alleen een fietsen drager aan te schaffen, ipv een trekhaak eronder te monteren + fietsendrager.
Mini Cooper Countryman
• KNØCKOUT EDITION
• BLACK // WHITE
• CØOPER
Hans Rombouts
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2020, 08:46

Re: Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

01 apr 2021, 16:17

Hoi,

Ik heb zo'n fietsendrager staan, die ik niet gebruik. Ik had deze gekocht voor een mini cabrio R57, maar de totale afstand tussen de sleepogen van een cabrio is ongeveer 8 cm smaller. Ik heb dus een drager voor een Countryman gekocht, terwijl ik er één voor een cabrio nodig had. :roll:
Voor de duidelijkheid: ik zie foto's van de drager met een haaksysteem en een schroefsysteem. Ik heb een drager met een schroefsysteem. Laat maar horen of je interesse hebt in de Countryman drager.

Mocht iemand nog een drager hebben voor de cabrio R57 houd ik me natuurlijk aanbevolen!
Mini r57 cabrio 2013
Highgate pakket
CaspaMini
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2020, 16:19

Re: Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

21 jan 2022, 22:39

Hans Rombouts schreef:
01 apr 2021, 16:17
Hoi,

Ik heb zo'n fietsendrager staan, die ik niet gebruik. Ik had deze gekocht voor een mini cabrio R57, maar de totale afstand tussen de sleepogen van een cabrio is ongeveer 8 cm smaller. Ik heb dus een drager voor een Countryman gekocht, terwijl ik er één voor een cabrio nodig had. :roll:
Voor de duidelijkheid: ik zie foto's van de drager met een haaksysteem en een schroefsysteem. Ik heb een drager met een schroefsysteem. Laat maar horen of je interesse hebt in de Countryman drager.

Mocht iemand nog een drager hebben voor de cabrio R57 houd ik me natuurlijk aanbevolen!
Heeft u deze drager toevallig nog liggen? Mvg, Casper
Hans Rombouts
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2020, 08:46

Re: Gezocht: Mini Fietsendrager (Bevestiging sleep ogen)

22 jan 2022, 08:22

Hoi Casper, nee, helaas. Ik heb hem. Niet meer liggen. Inmiddels via marktplaats een passende drager gevonden. Deze wordt met veel plezier gebruikt.
Mini r57 cabrio 2013
Highgate pakket

Terug naar “Te koop gevraagd/gezocht”