Gezocht: JCW diffuser achterbumper Countryman R60

Zoek je iets voor je MINI of van MINI, zet het dan hier.
Gebruikersavatar
Niet1
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2021, 11:11

Gezocht: JCW diffuser achterbumper Countryman R60

27 okt 2021, 21:45

Ik ben op zoek naar een diffuser voor de Mini Countryman R60. Weet iemand of heeft iemand deze liggen?

Ik hoor het graag.

Groeten,

Marco

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Niet1 op 06 jan 2022, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator
Berichten: 3180
Lid geworden op: 18 okt 2005, 15:34

Re: JCW diffuser achterbumper Countryman R60

28 okt 2021, 07:16

Op de foto zie je volgens mij de standaard JCW bumper voor de Countryman R60. Misschien helpt dit het zoeken te vergemakkelijken. Als je die vind, dan hoop ik ook dat je de uitlaatpijpen erbij vindt, De originele Cooper S R60 uitlaat vind ik de uitlaatpijpjes nogal klein uitgevallen.
Gebruikersavatar
Niet1
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2021, 11:11

Re: JCW diffuser achterbumper Countryman R60

06 jan 2022, 20:43

Ik heb inmiddels de JCW uitlaat sierstukken. De bevestiging voor deze uitlaat sierstukken zal ik nieuw bestellen aangezien die niet zo duur zijn.

Nu alleen de diffuser of hele jcw achterbumper nog. De JCW R60 zijn blijkbaar heel zeldzaam in NL….en zijn de eigenaren heel voorzichtig :wink: .
In Polen en Litouwen worden er aardig wat JCW bumpers en diffusers aangeboden. Helaas is het slecht communiceren met deze mensen en als je contact hebt worden de verzendkosten erg hoog geoffreerd (tussen de 175 en 360 euro :shock: )

Samenvattend: ik ben nog steeds op zoek.
Gebruikersavatar
Sjoerd-Ynte
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Contacteer:
Locatie: Hoorn
Berichten: 22
Lid geworden op: 23 apr 2011, 08:37

Re: Gezocht: JCW diffuser achterbumper Countryman R60

20 feb 2023, 21:43

Nou, dan kunnen we r gezamelijke actie van maken. `Ik ben ook al heeeeeel lang op zoek. Bij de dealer ook niet meer aan te komen. Nog wel een detail waar je op letten. De parkeersensoren. Je hebt bumpers zonder en met sensoren. Het zal wellicht iets met uitsparingen in de bumper zelf te maken hebben denk ik. Ik heb een Pacemen, maar met een JCW achterpartij maakt t voor mij de auto wel af. Nog even afgezien van het brute geluid uiteraard. 60 en nog steeds een klein kind zeg maar. :D
:icon_top:

Terug naar “Te koop gevraagd/gezocht”