AANKONDIGING GROUP BUY JCW SIDESKIRTS F55/F56

Collectief inkopen doe je hier tegen leuke prijzen.
Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

AANKONDIGING GROUP BUY JCW SIDESKIRTS F55/F56

30 mar 2020, 10:32



Hierbij een inventarisatie betreft intresse voor een groupsbuy van JCW Sideskirts.

Sebas en ik vinden de standaart plastic sideskirts die onder de MINI komen niet het meest mooie wat er is. Het is gewoon een plastic flap wat de auto niet echt siert. Echter doet de JCW Sideskirts het wel. Die laat de lak van de auto iets naar beneden komen, waardoor je auto iets lager lijkt, en wat dikker over komt.

Op de foto's kan je duidelijk het verschil zien tussen de standaard sidekirt en de JCW Sideskirts van Janik (thanks dat ik je foto mag gebruiken van je dikke jcw).

Dit is een best aardige coole mod al zeg ik het zelf, en neem aan dat Sebas en ik niet de enige zijn die vinden dat ze er beter uit zien!
Het is alleen niet een al te goedkope mod, daarom vragen we zo veel mogelijk minimaloten om mee te willen doen, om allemaal rendement te hebben aan een hopelijk mooie korting!

Hou er rekening mee dat de sideskirts al in de grondverf staan, maar dus nog niet in de Lak. Ook nog niet gemonteerd natuurlijk. Als er genoeg animo voor is, kunnen we kijken als er een spuiter is die ook een groepkorting wilt geven, mischien het zelfde voor de montages.

Dus wil je mee doen met de groepkorting, reageer als het kan op de Facebook link hier onder, ook als je intresse hebt voor het proberen van de spuiters-kosten met groepkorting te verkrijgen. Vermeld ook even als het gaat om een F55 of F56.

Alvast bedankt voor het lezen!

Nogmaals dit is een inventarisatie, dus kan betekenen als er te weinig animo is, dat het niet door gaat.

Met vriendelijke groet,

Quint!

https://m.facebook.com/groups/172728606 ... 57e1dd.jpg[/IMG]Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Gebruikersavatar
QVS
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Barendrecht
Berichten: 633
Lid geworden op: 07 jul 2018, 20:05

Re: AANKONDIGING GROUP BUY JCW SIDESKIRTS F55/F56

30 mar 2020, 11:20

Trouwens voor prijs indicatie, zou zonder enige korting, en zonder spuit en montage werk, rond de 640 euro bedragen...

Nu is deze groupsbuy bedoelt voor een aardige korting te krijgen, en Sebas denk dat 20% /25% wel haalbaar moet zijn! Nogmaals, dit is dan nog excl spuit en montage korting

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Terug naar “Groupbuy”