Autool X60

Collectief inkopen doe je hier tegen leuke prijzen.
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Autool X60

13 apr 2021, 20:09

Dag.

Wie zou hier interesse in hebben. Wordt geleverd met inbouw Aerator, X60 en OBD kabel. Ik ben er zelf nogal enthousiast over, daar ik toch wel wat informatie mis op mijn dashboard. (En het ziet er ook nog eens mooi uit.) :))



Hoor het wel.

Groeten,

P@
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Autool X60

13 apr 2021, 23:04

Zeker interessant, heb jij al contact met die Kisco Montero, die maakt ze toch, in ieder geval die aerator voor inbouw in je vent opening? Al enig idee wat zo'n Aerator Autool X60 compleet moet gaan kosten?

Hoor graag wat meer info.

Gr. Milco
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Autool X60

14 apr 2021, 07:51

De Aerator, X60 en OBD kabel kost mij Euro 69,00 incl. verzendkosten. Is ook voorgemonteerd.
NickT
Enthousiast
Enthousiast
Berichten: 109
Lid geworden op: 12 dec 2016, 11:39

Re: Autool X60

14 apr 2021, 17:40

En werken alle functies van die x60 als olie temp etc dan ook op een mini? Want in het filmpje zie ik alleen toerental en tijd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Autool X60

14 apr 2021, 20:44

Ik wil voor dat bedrag ook wel een exemplaar aanschaffen. Hoe wil je het aanlopen, eerst inventariseren en dan afhankelijk van aantal een lagere prijs afdingen of gewoon voor dit bedrag aanschaffen en voor de group in 1 keer aanschaffen of heb je een link waar je dit dan kan bestellen?

Ik wil meedoen met de groupbuy en bij dezen er 1 bestellen: een Aerator met voor gemonteerd een Autool X60 en OBD kabel

Laat maar weten hoe je het aanwil lopen,

Gr. Milco
Gebruikersavatar
Niet1
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2021, 11:11

Re: Autool X60

14 apr 2021, 21:53

:icon_top:
Laatst gewijzigd door Niet1 op 14 apr 2021, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Niet1
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2021, 11:11

Re: Autool X60

14 apr 2021, 21:54

Bij deze ik ook. Ik neem aan dat het ook past op een R60? Ik kan eea hierover niets terug vinden namelijk.
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Autool X60

15 apr 2021, 20:43

Als je de Autool X60 even Googled zal je zien wat deze allemaal kan. Water en olietemp, turbodruk, foutcodes lezen en wissen etc. etc. ik heb nu aangegeven dat ik er een ga bestellen en zal later wel even laten weten of het wat is.

Daar ik van meerdere kanten heb begrepen dat een zgn. groepsdeal nogal een gedoe met zich mee kan brengen qua betalingen, opsturen en dat soort zaken, zal ik later de contact gegevens wel even plaatsen. Dan kan ieder op zich contact opnemen met de verkoper;

De kosten voor de complete kit en levering via UPS zijn in totaal Euro 69,00
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Autool X60

17 apr 2021, 08:38

En zo levert hij nog meer "Goodies"
Bijlagen
clocks 2.jpg
clocks 1.jpg
Brackets.jpg
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Autool X60

17 apr 2021, 08:41

En nog wat foto's

groeten,

P@
Bijlagen
image009.jpg
clocks.jpg
clocks 3.jpg
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Autool X60

17 apr 2021, 10:46

P@T schreef:
15 apr 2021, 20:43
Als je de Autool X60 even Googled zal je zien wat deze allemaal kan. Water en olietemp, turbodruk, foutcodes lezen en wissen etc. etc. ik heb nu aangegeven dat ik er een ga bestellen en zal later wel even laten weten of het wat is.

Ben idd benieuwd of hij ook op de 1 e en 2 e gen. En metname de pre facelift werkt dus niet alleen snelheid,toerental en datum en tijd.maar metname temp.vd vloeistoffen e.d. Als dat zo is is het wel een leuke toevoeging.
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Autool X60

25 apr 2021, 13:38

Ik hoop dat ik dat volgende week kan beantwoorden, Als het goed is heb ik de X60 morgen in huis en kan ik deze Koningsdag plaatsen en instellen. Dus ik ben even benieuwd als jij, maar heb er vertrouwen in.

Ik kom er op terug.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3233
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Autool X60

25 apr 2021, 17:18

Pat,

de mijne is ook onderweg, komt woensdag binnen. Die klokjes zijn ook leuk trouwens.
Een group-buy hoeft geen probleem te zijn maar dan moet jij voordat je besteld al het geld al binnen hebben van degene die meedoen.
De kit was 58€ en verzenden naar mijn huisadres was 11,17€ dus totaal 69,17€.

Als je er meer besteld zal de verzendkosten wat goedkoper worden. Het enige wat je dan nog hebt is dat men het item bij jou moeten oppikken of dat je het tegen verzendkosten (NL 6,75 - 7,00€) naar hun stuurt.

Je loopt dan zelf weinig risico, in zoverre zou ik dan altijd het pakket verzekerd verstuurt willen hebben als het om een groot bedrag gaat.

Aan de andere kant zal het niet storm lopen dus leden kunnen ook individueel zo'n kit bestellen.

Ik ben benieuwd als ie woensdag binnen is.

Milco
Gebruikersavatar
P@T
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Hillegom
Berichten: 46
Lid geworden op: 08 jun 2019, 18:18

Re: Autool X60

01 mei 2021, 09:39

Ho Milco,

Tof dat je er ook een hebt besteld en ik ben erg benieuwd wat jij er van vind. Ik heb de meter er bij mij afgelopen week met een uurtje ingezet en het werkt allemaal prima en zelfs boven verwachting. Qua inbouw/afwerking ziet het er ook keurig uit, alsof het er altijd al in heeft gezeten. Geen achteraf MacGyver gepruts. Ik denk dat deze meter ook zeker niet onder doet qua opties voor het exemplaar wat MiniSpeed aanbiedt (P3Cars Diagnose Interface Display (2e Gen) vanaf Euro 549,00). Het enige wat niet wordt weergegeven is de oliedruk, maar ik denk dat de ECU die ook niet meet. En deze voor Euro 69,00, wat kan daar nou aan mis gaan ?

Het enige "nadeel" is dat mij de technische kennis ontbreekt om sommige dingen goed te interpreteren zoals inlaat temperaturen, MAP, brandstofrail druk, ontsteking timing, etc., etc. Het belangrijkste wat ik wil weten is nu makkelijk afleesbaar; de vloeistof temperaturen. Voor de rest van wat allemaal uitleesbaar is, is Google mijn beste vriend. Eerst nog maar even proberen de snelheid op de meter te calibreren zodat deze gelijk is aan mijn GPS snelheid. Op 100 Km per uur wijkt mijn standaard snelheidsmeter maar liefst 6/7 K/PU naar boven af. Daar de Autool zijn gegevens ook van de ECU krijgt, doet die dat ook, Maar dat kan je weer naar boven/beneden afstellen. En zo ben je lekker bezig.

De klokjes welke hij aanbiedt zien er trouwens ook erg mooi uit, vooral de zwarte met goud, of de blokjes.

Ik ben erg benieuwd wat jij er van vind en hoop dat ik hiermee een nuttige bijdrage heb geleverd.

En dan zojuist nieuwe JBL deurspeakers besteld, eind Mei de middendemper er tussen uit laten halen bij Beek Autoracing en een nieuwe HPFP er in. Plannen zat, knaken te weinig...

Groeten van P@
Gebruikersavatar
Niet1
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Berichten: 52
Lid geworden op: 09 feb 2021, 11:11

Re: Autool X60

01 mei 2021, 13:00

Mooi om te horen dat de Autool Goed werkt en er fraai uitziet. Ik probeer hem ook te bestellen maar blijkbaar is het een groot succes want ik sta op de reserve lijst. Hij heeft er zoveel verkocht dat zijn printer het er warm van krijgt.

Terug naar “Groupbuy”