Waar is onze Mini gebeven?

Net te laat voor dat koopje wat je zo graag wilde hebben of gevonden wat je zocht.
MdK
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2022, 20:13

Waar is onze Mini gebeven?

20 feb 2022, 15:58

2008-07-12 003.jpg


Weet iemand wie onze vorige Mini nu heeft of waar hij rondrijdt? Ik zou het wel leuk vinden om met die persoon in contact te komen.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Waar is onze Mini gebeven?

20 feb 2022, 16:48

#MdK,

hij is volgens de RDW 30 juni 2021 op naam gekomen en in SYR vanaf juni 2021 is ie niet door een NewMINIclub lid aangegeven dat deze MINI zijn nieuwe ride is dus is de vraag of hij op het forum zit. Misschien deze vraag ook even stellen op onze FB page, iets groter bereik.

Gr. Milco
MdK
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jan 2022, 20:13

Re: Waar is onze Mini gebeven?

21 feb 2022, 20:04

Hoi Milco, dank voor je bericht, ik heb ook op facebook een bericht geplaatst. Ik heb nu een Mini electric in bestelling staan, als hij er is zal ik hem hier voorstellen. Heb je enig idee waarom mij oude gebruikersnaam is verdwenen?
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Waar is onze Mini gebeven?

22 feb 2022, 22:15

#MDK,

het enige wat ik me voor kan stellen is dat je lid bent geworden /geregistreerd en dat je nooit iets gepost hebt cq nooit ingelogd bent geweest.
Er komen dagelijks nieuwe leden bij en 2x per jaar schonen we het database bestand op. Er zijn mensen die registreren maar daarna nog na een jaar nooit ingelogd zijn geweest. De vraag is dan waarom iemand lid wordt op een forum. Om mee te lezen hoef je niet ingelogd te zijn, alleen als je wil reageren dan moet je geregistreerd zijn en ingelogd.

Wat was je forumnaam / mailadres waarmee je geregistreerd was, dan check ik het even of ik je terug kan vinden.
Je kunt die gegevens sturen via een PB (persoonlijk Bericht) / Gebruikerspaneel.

Milco

Terug naar “Verkocht/gevonden”