Idee: Friday night mini meeting

MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

15 jul 2007, 03:55

Ik ben er! En gelijk ff het forum op!! hahaha

Ik ga alles bijhouden op me Hyves!

MR
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

15 jul 2007, 08:01

Ik ga het volgen Marc. :wink:
Gebruikersavatar
Yvon
Wingman
Contacteer:
Locatie: Hilversum
Berichten: 3150
Lid geworden op: 25 sep 2005, 19:32

15 jul 2007, 09:54

Goede vlucht gehad? Zal ff je hyves checken zo, ben wel in voor wat reisverhalen :)
Afbeelding

_______________________________________
You can fight the sleep but you cannot stop the dream
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

15 jul 2007, 11:34

Hyves is hier niet te bereiken! Vandaag veel meegemaakt. Het is hier nu zes uur bijna zodoende. China is een apart land en ik vertrouw ze voor geen meter hier...... Helaas, is mijn collega iets beter goed gelovig.

Maar we hebben wat meegemaakt hier... sjonge wat een land.

MR
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Haarlem
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2007, 15:05

15 jul 2007, 12:11

MR schreef:Hyves is hier niet te bereiken! Vandaag veel meegemaakt. Het is hier nu zes uur bijna zodoende. China is een apart land en ik vertrouw ze voor geen meter hier...... Helaas, is mijn collega iets beter goed gelovig.

Maar we hebben wat meegemaakt hier... sjonge wat een land.

MR
De Chinees is wel te vertrouwen. Hebben alleen altijd geleerd één opdracht tegelijk te krijgen, dus vraag ze nooit 2 dingen tegelijk. Dat gaat niet goedkomen. De opdracht voeren ze wel exact uit overigens, als ze je begrijpen want ook op INternationale plaatsen spreken ze velly blad Engelies. Ze zeggen Yes, maar ze weten niet waarom!!!! Als je binnenlands vliegt, max 20 kg is je koffer. Dat in je handtas 40 kg zit is géén bezwaar. Als de koffer maar klopt.
Ik liep overigens "rustiger" over de Bund is Shanghai dan in de Kalverstraat te A'dam.

Overigens al eerder gemeld. "t Stikt er van de Chinezen. Every where! Logisch maar toch :D
mini-CAB
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Breda
Berichten: 2565
Lid geworden op: 05 okt 2006, 19:40

15 jul 2007, 12:32

Als ze veel lachen moet je oppassen hoor.
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

15 jul 2007, 12:40

Precies, die bund... Nee dan toch graag mijn eigen stadje... Ik voel me daar meer thuis dan hier..... Amsterdam sluit om me heen als een warm nest ;). Ik vind het hier allemaal een beetje kijk hun nou....

Bij ons is dat in Amsterdam dat nu juist niet. Daar doe je gewoon gek en op de manier zoals jij da wilt.

MR
jaapgelens
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Haarlem
Berichten: 139
Lid geworden op: 24 jun 2007, 15:05

15 jul 2007, 13:05

MR schreef:Precies, die bund... Nee dan toch graag mijn eigen stadje... Ik voel me daar meer thuis dan hier..... Amsterdam sluit om me heen als een warm nest ;). Ik vind het hier allemaal een beetje kijk hun nou....

Bij ons is dat in Amsterdam dat nu juist niet. Daar doe je gewoon gek en op de manier zoals jij da wilt.

MR
Eens. Amsterdam 1 mio inwoners, Shanghai (geregistreerd) 17 mio.
Moet je daar zeggen: de grootste stad van NL (1 mio). Ze denken dat je van het platteland komt (Nl is inderdaad plat)
30 jaar geleden was het daar alleen maar oude Meuk. Nu 100% andersom. Een wereldstad welke zich kan meten met de grootsten. Een appartement kost meer dan in Amsterdam(!) en dat is in de wereld al niet goedkoop.
Wat wij voelden zijn de verschillen. Jij zit in een super de luxe Hotel. Maar degene achter de balie verdient 5 E per dag (van 12 uur). Overigens een wereld salaris daar.
Als je in Shanghai wilt wonen, kan je alleen een appartement kopen als je van Academisch nivo bent, terwijl de bouwvakkers die van het platteland komen er op de bouwplaats wonen en 40 E per maand verdienen. ( en dan is er naast de bouwplaats een Hilfinger winkel waar een Polo 65 E kost.
In Sanghai merk je dat wel heel erg, vonden wij. In Beijing ( 12 mio) en Xían (6 mio) is dat sterk minder.
Ben je al in het hoogste gebouw geweest, prachtig uitzicht. ca. 480 mtr. Gelukkig zit er een lift in.

Veel plezier, Naar welke steden gaan jullie (ga je) nog meer
mini-CAB
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Praag
Berichten: 3307
Lid geworden op: 21 feb 2007, 19:15

15 jul 2007, 13:32

Het is voor werk! Dus alleen hier en morgen moet ik flink aan de slag... Ik vind het contrast ook erg hoog. Zoals jij het roept ervaar ik het idem en dan roep tegen mezelf wat heb ik het toch goed in Amsterdam.....

We hebben het zo slecht nog niet hier in Nederland. Laten we verder praten in de andere topic!!

MR

Terug naar “Events 2007/2008”