Let op Credit Card fraude in Duitsland !!!!!

Het vervolg van MINI UNITED 2007 in Nederland, in 2009 in Engeland bij circuit Silverstone.
Mellow_Ron
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Etten-Leur
Berichten: 354
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:43

Let op Credit Card fraude in Duitsland !!!!!

30 dec 2008, 13:04

Ik kreeg net telefoon van de postbank dat men een betaling had gedaan met mijn credit card in een kleding zaak in Duitsland :( . Het bedrag (1100 euro :shock: ) wordt niet van mijn rekening afgeschreven en men zal een fraude onderzoek starten.
Mijn huidige kaart is geblokkeerd en ik kreeg ook snel een nieuwe.

Het valt wel op dat enkele dagen na de Mini united kaartjes zijn betaald (via BMW duitsland) er nu ook een andere betaling is gedaan.

Kijk dus goed je afschriften na en neem indien nodig zo snel mogelijk actie.
Gebruikersavatar
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 10546
Lid geworden op: 27 mar 2006, 22:50

30 dec 2008, 13:24

Zo dat zijn dure kleren zeg! Vervelend Ron dat je zo van je geld afkomt. Dit zal je toch wel terug krijgen of niet via de creditcard maatschappij? Hopelijk blijft het voor je een eenmalig feit!

Je hoort steeds vaker dat men via de creditcard fraude pleegt. En niet alleen met creditcards.

Chantal der bankpasje deed het sinds vorige week ook niet meer. Gister naar de bank geweest en het blijkt dat een bende op NS stations proberen pasjes te skimmen en zo proberen geld van rekeningen af te laten halen. De bank had de al uit voorzorgsmaatregelen laten blokkeren vandaar dat de pas het niet meer deed.

Dus let goed op wat je met je bankgegevens en pasjes doet.
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Erp
Berichten: 2712
Lid geworden op: 29 okt 2006, 16:26

30 dec 2008, 17:52

Ik HAD een creditcard :? ..gebruikte dat ding nooit tot ik in de zomer naar Spanje knalde en hem bij een tolpoortje gebruikte. Word ik een paar maanden later gebeld dat men betalingen had willen doen met mijn gegevens in Thailand en de VS voor €2500,- :shock: Gelukkig vonden zij het ook verdacht en zijn ze tegengehouden maar je schrikt wel even..

Doe mij maar mooi cash 8) zie ik tenminste wat ik uitgeef..
Gebruikersavatar
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Zuiden
Berichten: 13430
Lid geworden op: 23 sep 2005, 18:04

30 dec 2008, 17:55

Ik heb hem al jaren en nooit last gehad, ook niet na de laaste MU betaling.
En ik ben al in veel landen geweest.
Men weet denk ik dat er bij mij niets te halen valt. :)

Terug naar “MINI United 2009 Silverstone”