Bestickering MINI UNITED 2009 (zijkant)

Het vervolg van MINI UNITED 2007 in Nederland, in 2009 in Engeland bij circuit Silverstone.
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Bestickering MINI UNITED 2009 (zijkant)

27 mar 2009, 23:34

Heren en dames,

Het is zover..

Bestickering MINI UNITED 2009


Ik heb maar vast een los topic opgezet voor de bestickering van de mini's.
Het is de bedoeling dat we een zijsticker maken voor alle mini's dus zowel R50-53 als R55-57.

Hieronder een schetsje op Coendek zijn auto.(sorry Coen, moest iemand als voor beeld gebruiken. :mrgreen: )
Naast deze schets willen we ook een ruit/kofferbak sticker aanbieden.

Deze stickers, zijkant en achterkant, zullen in een aantal kleuren worden aangeboden.
Een speciale kleur zou mogelijk zijn. tegen meerprijs. nu over prijzen gesproken...
prijzen zullen zo snel mogelijk gemeld worden. dus houdt deze topic in de gaten..


De prijzen zijnzo ongeveer bekend. men moet denken aan zo +- 100 euro voor een set.
Alleen ik maak er geen groupbuy van. omdat ik het zelf al te duur vind.(sorry jongens&meisjes ik ben gewoon eerlijk)
Er zijn verschillende manieren om de stickers te laten maken.

1- gesneden uit zwarte, witte of zilveren kwaliteits folie, ge-appliceerd: +-100 Euro per set
2 - geprint, zwart bandenspoor + outline spetter op een witte ondergrond, ge-appliceerd: +-100 Euro per set
3 - geprint op bubble fee folie, zwart banden spoor + outline spetter op witte ondergrond, ge-appliceerd +- 120 Euro per set

Dit zijn indicaties.voor verschillende stickeraars. We hebben binnen onze club verschillende mensen die het bestickeren van mini's aanbieden. Dus daar zouden jullie met een desbetreffende vraag terecht kunnen, voor een kleur en levertijd.

voor het design (zie hieronder de tekening) kan men een PM naar mij sturen met een email adres waar ik dan het design naar toe stuur. zodat jullie zelf je desbetreffende zijsticker kunnen laten maken.

Ragnar

KLIK op de tekening om hem te vergroten..
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ragnar op 23 apr 2009, 11:02, 3 keer totaal gewijzigd.
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

27 mar 2009, 23:49

ik ben benieuwd :P
Afbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

28 mar 2009, 00:36

amen! RESPECT! :D

voor mij dus de achterruit/koffer sticker... :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

23 apr 2009, 11:00

Dames en heren,

het duurt nog ongeveer nog 4 weken en dan staat MU2009 voor de deur.Dus heb deze topic maar weeer even uit het stoff gehaald. :mrgreen:

De prijzen zijn zo ongeveer bekend. men moet denken aan zo +- 100 euro voor een set. Alleen ik maak er GEEN groupbuy van. omdat ik het zelf al te duur vind.(sorry jongens&meisjes ik ben gewoon eerlijk)
Er zijn verschillende manieren om de stickers te laten maken.

1- gesneden uit zwarte, witte of zilveren kwaliteits folie, ge-appliceerd: +-100 Euro per set
2 - geprint, zwart bandenspoor + outline spetter op een witte ondergrond, ge-appliceerd: +-100 Euro per set
3 - geprint op bubble fee folie, zwart banden spoor + outline spetter op witte ondergrond, ge-appliceerd +- 120 Euro per set

Dit zijn indicaties.voor verschillende stickeraars. We hebben binnen onze club verschillende mensen die het bestickeren van mini's aanbieden. Dus daar zouden jullie met een desbetreffende vraag terecht kunnen, voor een kleur en levertijd.

(DOE DIT SNEL WANT LEVERTIJDEN KUNNEN LANG ZIJN..) een week voor MU2009 is te kortdag. dus julle hebben +-nog zo'n 2 weken.. :wink:

voor het design (zie hieronder de tekening) kunnen jullie mij een PM Sturen met een email adres waar ik dan het design naar toe stuur. zodat jullie zelf je desbetreffende zijsticker kunnen laten maken.

Ragnar

KLIK op de tekening om hem te vergroten..
Afbeelding
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

23 apr 2009, 11:16

Ik vind het echt super, maar jammer genoeg denk ik dat 99% van de mensen het gewoon te duur gaan vinden...
Afbeelding
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

23 apr 2009, 11:17

Vind het ook erg gaaf maar deel de mening van Jurgen! :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

23 apr 2009, 11:19

DAT ZEG IK TOCH.. :mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Jurgen
Pralinekes-Boy & km-vreter
Locatie: Erps-Kwerps
Berichten: 4941
Lid geworden op: 11 mar 2007, 00:48

23 apr 2009, 11:28

Het kan toch niet dat de clubsponsers niets aan de prijs kunnen doen he, lijkt me niet ff een projectje om winsten om te gaan maken denk ik zo...
Afbeelding
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

23 apr 2009, 14:07

Heb je al nieuws voor de achetrruit Ragg...? :lol: Want zijkanten kan ik niet doen... :wink:

Mannen... stickers kosten nu eenmaal geld... ze zijn ook supergroot, dus als je beetje kwaliteit wilt dan gaat dat beetje geld kosten... :wink:
En trouwens, iedereen is vrij van ze te laten drukken waar ze willen e! Dus vraag je ontwerp aan ragg (als je ze ZEKER wilt), en dan hoor je rond voor prijzen! :D

Mischien zal 1van onze forum-sponsors even laten weten/verantwoorden wat het kost/waarom het zoveel kost??

En dan zal je achteraf wss wel spijt hebben dat je geen 100 maar 50euro betaald hebt als je een andere sticker ziet... lol
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Gebruikersavatar
MaVaEe
Koeien-teller
Locatie: Doorn
Berichten: 6522
Lid geworden op: 11 jul 2007, 21:49

23 apr 2009, 14:18

Achja ik hoef geen topkwaliteit stickers aangezien ze er maar 2 weken op hoeven te zitten. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

23 apr 2009, 14:19

Ik ga ook voor de achterruit stickerT , laat maar doorkomen Ragnar. :D
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

23 apr 2009, 16:09

Er is een ander topic gemaakt voor de achterruitsticker.. :mrgreen: :mrgreen:

!!KLIK HIER!!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Kuijt
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Goes
Berichten: 310
Lid geworden op: 23 feb 2008, 19:48

24 apr 2009, 00:31

Beste medeplakkers,

Hier mijn opmerkingen:

Helaas wordt dit allemaal een beetje te laat gecommuniceerd, het gaat mij en denk ik ook mijn mede clubstickersponsoren??? echt niet lukken om alle info te verzamelen, te printen, te snijden en te versturen binnen een tijdsbestek van 3 weken.

Wat de prijs betreft: de sticker heeft een formaat van ongeveer 90 x 212(Clubman!) cm, er is dus bijna 4 vierkante meter folie nodig om dit mooie ontwerp te printen/snijden/appliceren. Moet ook nog verzonden worden... Als iemand het goedkoper kan doen voor dezelfde kwaliteit/service: be my guest!
Kan me goed voorstellen dat deze prijs voor een eventsticker voor velen te hoog is.

Voor de sticker achterzijde heb ik geen prijs aanvraag ontvangen.

Laten we onze energie richten op hetgeen wat wel kan:

De sticker zoals getoond en geplakt op de MINI verwendag is nog steeds verkrijgbaar!


Afbeelding

Verkrijgbaar in een set van linker en rechter variant, ook voor onze Vlaamse vrienden is er een versie met de Belgische driekleur
heb de eerste bestelling al binnen!

prijs: 25 Euro voor een set, incl verzendkosten + plakinstructie, geprint op bubble free

Te bestellen tot en met 3 mei!! via PM

groeten,

john
Like no other.

Terug naar “MINI United 2009 Silverstone”