22 t/m 24 mei: MINI United 2009 in Silverstone

Het vervolg van MINI UNITED 2007 in Nederland, in 2009 in Engeland bij circuit Silverstone.
(b)engeltje
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig
Locatie: Tegen de Belgische grens
Berichten: 63
Lid geworden op: 24 mar 2007, 22:49

07 sep 2008, 20:24

Hij heeft de gegevens nog van de reis die wij gemaakt hebben naar Mini In The Park een paar weken geleden.
Gebruikersavatar
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend
Locatie: Brabant <3
Berichten: 16100
Lid geworden op: 27 dec 2005, 20:36

07 sep 2008, 20:43

Ik ga ook voor de trein! :D
@mr
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Alphen aan den Rijn
Berichten: 875
Lid geworden op: 06 feb 2008, 16:52

07 sep 2008, 20:53

En ik weet het nog niet.... boot via Hoek van Holland of trein via Calais...
blijft een eind rijden en de M25 zit in beide routes. (file file file.. net als thuis :D )
anniehoney
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Zwijndrecht
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 okt 2006, 11:46

07 sep 2008, 22:17

Het lijkt mij met de trein ook wel snel. En je bent flexibeler met de tijden.
Misschien niet onverstandig om een trein te pakken op donderdag van 12.00 of 14.00. Dan scheelt dat misschien wel wat files...! >)
Zodra ik een mail terug heb met de tarieven voor een groep, dan laat ik dat meteen even weten! Voor de liefhebbers natuurlijk!! :wink:
Live life to the MAX!!
Gebruikersavatar
Marcel Always Open
Cabrio-King
Locatie: Pijnacker
Berichten: 8529
Lid geworden op: 06 mei 2006, 23:18

07 sep 2008, 23:02

Trein is veel duurder op dit moment, maar je moet echt goed prijsshoppen. De prijzen voor overtocht fluctueren nogal , het ene moment stunt men met de treinprijzen, het andere moment (nu) is Norfolk Line weer aan het stunten vanaf Duinkerken.
Elk tijdstip heeft een eigen prijs. Je moet dan ook goed kijken of het niet veel goedkoper is door bijvoorbeeld 2 uur eerder te reizen. Dat kan enorm schelen.


Ik vind overvaren veel prettiger dan met die trein. Ondanks dat laatste veel sneller is, is het saai en geen goede plekjes om lekker effe te zitten. Ik beschouw de 1,20 uur dan ook als rustmoment tussen het autorijden. Met de trein ben je in een half uur weer aan het rijden en heb je later wéér een rustmoment nodig.

En Annet, zoals (b)engeltje zegt, ken ik de gegevens nog van de Minis in the park trip die ik in augustus organiseerde. :wink:


Norfolkline hoef je alvast niet te mailen, die doen helemaal niet aan groepstarieven. Je beste kans is bij Sea France.

Let op dat als je groepsboekingen wilt doen, iedereen hetzelfde reisschema moet hebben. Maar sommige mensen willen langer blijven, of later komen. Dus het is echt lastig om een goede groepsboeking te organiseren.


edit: extra info toegevoegd
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

22 sep 2008, 21:33

quattro gmbh schreef:Ik zit eens te kijken voor accomodatie. Keuze is of een B&B of een keten als Holiday Inn.

De Bed and Breakfast in de omgeving:
http://www.bedandbreakfasts.co.uk/booki ... BBA&subid=
Dit is de dichtsbijzijnde op degene na die de andere forummers al volgeboekt hebben.
http://www.bedandbreakfasts.co.uk/booki ... BBA&subid=
En de dichtsbijzijnde Holiday Inn
http://www.ichotelsgroup.com/h/d/ex/925 ... stid=33368

Beide rond de 70 pond dus goedkoop is het niet.
Kijk ook eens op de website van Silverstone circuit. Wij hebben net gebooked voor een B&B in Silverstone voor 65 pond per kamer. (loopafstand van het circuit)
http://www.silverstone.co.uk/php/ci_acc ... on_BB.html
Wij reizen op donderdag al naar Silverstone. Het is dan hemelvaart en dan zijn ook de Engelsen vrij dus een stuk rustiger op de weg.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Gebruikersavatar
H en S
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Wierden
Berichten: 1596
Lid geworden op: 15 jun 2008, 16:48

23 sep 2008, 13:20

quattro gmbh schreef:Hans, welk B&B heb je precies geboekt? Je link geeft de hele lijst van B&B's.
Hoi,

wij hebben gebooked bij:

www.pembury.f2s.com

Ook hadden we een aanbod van:
www.theoldpostcottage.co.uk.
Deze laatste was iets voordeliger maar lag op circa 15 minuten met de auto van Silverstone.
Afbeelding


Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Roald
4 op een rij!
4 op een rij!
Locatie: Amersfoort
Berichten: 190
Lid geworden op: 13 okt 2007, 13:56

26 okt 2008, 22:39

Owkee, Ik meld me ook definitief aan de dagen zijn als vrij geregeld.... alleen...

Wie is er bezig met kamer of gaan mensen aan het circuit zitten. Is het al bekent wie er met de trein gaan en wie met de boot en op welke dag.

Ik heb het gehele topic gelezen alleen ik zie nergens defintieve lopende zaken.

Ik hoor het wel... :P 8)
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1253
Lid geworden op: 27 sep 2006, 09:56

27 okt 2008, 09:44

Krijgen we dan ook Mini united 2011 op de ring 8) . Lijkt me wel wat :wink:
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

27 okt 2008, 13:28

Heb heel het topic nog niet doorgelezen maar trein lijkt me echt wel het goedkoopste hoor...! Ik heb laatst een nacht weggebleven in de UK en was 60€ kwijt op en af met de shuttle! en op nog geen uurtje ben je in engeland! was echt top! :wink:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
seirv
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Delft
Berichten: 622
Lid geworden op: 23 mei 2007, 19:02

27 okt 2008, 15:56

Wat lees ik nu.. een hoop ideeën op het form.. Seirv en Sas willen graag ook een kijkje nemen bij de 3de editie van MINI United.. Ook ik heb nog niet het hele form nog niet doorgelezen, maar zijn er al ideeën om een B&B te boeken voor de newminiclub?
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

27 okt 2008, 17:02

seirv schreef:Wat lees ik nu.. een hoop ideeën op het form.. Seirv en Sas willen graag ook een kijkje nemen bij de 3de editie van MINI United.. Ook ik heb nog niet het hele form nog niet doorgelezen, maar zijn er al ideeën om een B&B te boeken voor de newminiclub?
Dat gaat dan toch iemand moeten zijn met een kasteel... haha :mrgreen:
Meestal zijn er maar een kamer of 2-3 e...

Is wel een idee anders... Is er geen hotel waar we aan leuke prijzen kamers kunnen huren met een aantal samen?
Kan toch leuk zijn niet? En dan lekker lang aan de bar hangen samen :mrgreen:
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Kees en Annet
Racende reporter
Locatie: Maarssen
Berichten: 5539
Lid geworden op: 27 mei 2007, 20:45

27 okt 2008, 17:04

Er zijn al forum leden die een B&B geboekt hebben.
Andere zijn nog aan het kijken. Waaronder wij.

Ik net al even bij trein gekeken, maar die hebben nog geen agende voor mei 2009.

Annet
Afbeelding

Terug naar “MINI United 2009 Silverstone”