Autobianchi A112 Abarth: Kop Er Af

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
PjV
Be Mini
Be Mini
Locatie: TH
Berichten: 554
Lid geworden op: 06 jan 2013, 23:02

Re: Autobianchi A112 Abarth: Kop Er Af

05 feb 2013, 08:26

Manick schreef: We kennen de eigenaar wel maar meer foto`s heb ik niet
maar wij(mijn vader dan) is eigenaar van een 1955 Lancia Aurelia B20 GT (zie foto)
is ook een mooi stuk auto historie

Afbeelding
Dat is ook een hele mooie echt klassieke Lancia!
Zeer geschikt voor rally's, rijden jullie die vaak?
Mij persoonlijk doen de Fulvia, Stratos, Beta Coupe en Delta Integrale het meest, maar dat een leeftijdsdingetje zijn :)
wopie63
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 dec 2016, 15:24

Re: Autobianchi A112 Abarth: Kop Er Af

31 dec 2016, 15:45

AfbeeldingHallo Manick,

Mooi stukje huisvlijt. Hij ziet er perfect uit! Mooie kleur! Inmiddels het Abarth blok al geplaatst? Ik ben benieuwd naar het overall-resultaat! :-))

Manick, ik kwam per toeval op deze leuke website en zag jouw bericht staan. Ik heb zelf geen echte Mini doch (ook) een verre voorloper.... ook een Autobianchi A112, type: Abarth 70HP van het bouwjaar 1979, ook in een blauwe kleur! De mijne is van oorsprong uit Bologna (Italië) en is in 2005 in Nederland ingevoerd. Diens geluk is dat hij de eerste 26 jaren van diens leven in Italië heeft mogen slijten zodat hij nog een vaste, harde, carrosserie had en (nog) heeft.

Tip: laat 'm taxeren: de waarde van deze autootjes is, inmiddels, behoorlijk aan het stijgen.

Groetjes, alvast een gelukkig 2017 met vele onbezorgde kilometers met deze alleraardigste Italiaan!

wopie63 (Peter)
:ralley

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”