Nog een .... Audi TT.... p4

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

Re: Nog een .... Audi TT.... p4

15 nov 2014, 20:17

RS clubje starten Rob? :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Nog een .... Audi TT.... p4

16 nov 2014, 20:37

Haha :mrgreen:

Ik wil beste en clubj met je beginnen hoor Dick! Alleen mag ik dan ook iets anders nemen dan een RS?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Nog een .... Audi TT.... p4

16 nov 2014, 21:03

mushrop schreef:Haha :mrgreen:

Ik wil beste en clubj met je beginnen hoor Dick! Alleen mag ik dan ook iets anders nemen dan een RS?
Golf GTI? :mrgreen:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
jbcola
Brugse zot
Locatie: Seychellen
Berichten: 10532
Lid geworden op: 08 jul 2007, 16:09

Re: Nog een .... Audi TT.... p4

16 nov 2014, 21:40

Zolang het goed vooruit gaat is het allemaal ok!!! :rijden :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Nog een .... Audi TT.... p4

16 nov 2014, 21:44

Ok, ik ga m'n best doen
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”