Stefan's huidige auto: Renault Twingo

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
rcr484
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Numansdorp, Zuid-Holland
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2013, 18:50

Stefan's huidige auto: Renault Twingo

12 feb 2013, 20:31

Momenteel heb ik nog geen Mini, maar een Renault Twingo 1.2 16v Collection. Sinds 21 april 2012 heb ik er inmiddels een kleine 35.000 kilometer op zitten en ben dan ook al op de nodige plekken geweest! Dus ik dacht, misschien is het wel leuk om toch even wat plaatjes te laten zien van m'n huidige gebakkie! :mrgreen:

Allereerst een plaatje van hoe m'n auto 'origineel' was. :P

Afbeelding

Ik heb er eens een paar uitgezocht van de afgelopen zomervakantie in Schotland. :) Het motortje heeft best hard moeten werken, maar aangezien de snelheid meestal niet boven de 70 km/h uit komt in de Highlands viel het gelukkig allemaal nog wel mee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ohja, ja.. We zijn inderdaad met 2 auto's naar Schotland geweest. Met 2 mensen... Gewoon, omdat 't kan! :lol:

Ben er overigens ook al wel uit, dat als ik m'n Cooper S heb, dat ik zéker weten nog een keer die kant uit ga! :D
BlueCooperS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winsum
Berichten: 3067
Lid geworden op: 12 feb 2009, 10:13

12 feb 2013, 20:38

Hee Stefan,

Wel erg leuk dat jij en Ryan dezelfde smaak hebben. 8)
Zowel nu met de Twingo als later misschien met een Mini Cooper ( S ) :wink:
Gr. Johnny

.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
rcr484
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Numansdorp, Zuid-Holland
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2013, 18:50

12 feb 2013, 20:58

Ja, ze vragen ons wel eens of we misschien geen broers zijn... :mrgreen:
JosCountrymanCooper
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 969
Lid geworden op: 06 feb 2011, 19:55

12 feb 2013, 21:09

Mooie foto's van de highlands..
..alleen jammer dat er twee witte autotjes op staan.
>)

Veel bewolking en regen gehad ?

Als je een Mini hebt, er nog maar eens foto's gaan maken.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

12 feb 2013, 21:20

Zou je geen sd overwegen? 35K per jaar in een S is niet echt goedkoop
rcr484
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Numansdorp, Zuid-Holland
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 feb 2013, 18:50

12 feb 2013, 21:21

We zijn van 24 augustus tot en met 8 september geweest en het viel eigenlijk niet eens zo tegen. De eerste week hebben we elke dag wel een beetje regen gehad, maar de 2e week was het écht super (voor Schotse begrippen dan.. :lol: )! Een graadje of 20 en een lekker zonnetje. :)

Edit: @Casper: Ik heb er over nagedacht ja, maar ik ga toch liever voor de S. Met een beetje geluk ga ik binnenkort wat dichter bij huis werken (waardoor ik nog maar 30 kilometer op een dag rij in plaats van de 80 die ik nu heb) en dat scheelt dan al een hele boel. :)
UKRyan
Be Mini
Be Mini
Contacteer:
Locatie: Dordrecht
Berichten: 641
Lid geworden op: 03 feb 2013, 23:47

12 feb 2013, 21:35

Inderdaad best veel bewolking gehad, regen viel op zich nog wel mee. Gelukkig ook genoeg zonnige momenten gehad! 8)

Maar Schotland is zo waanzinnig mooi, zelfs als het regent sta je met open mond naar de omgeving te kijken!

Was overigens ook wel de bedoeling om in de zomer van 2014 weer een reisje door Schotland te maken. Je hebt er zulke leuke wegen :mrgreen: , geen files, en een prachtige natuur!


Deze is dan vanuit mijn Twingo, helaas in de regen en op een relatief vlak gebied in Schotland. Maar is een voorbeeld van hoe de gemiddelde hoofdweg eruit ziet in Schotland. :lol: Je kunt je misschien wel voorstellen dat het met een sportwagentje wel uitnodigt om op dat soort wegen eens lekker door te rijden. :lol:
Op die weg mag je ongeveer 100 km/h, niet dat je dat wilt rijden met die onoverzichtelijke bochten en het tegenverkeer. :s
maus105
Bonkey
Locatie: brabant
Berichten: 11220
Lid geworden op: 08 mei 2007, 16:31

13 feb 2013, 10:46

Mooie foto's! Twingo is niet echt mijn ding, maar hij ziet er wel netjes uit zo. :icon_top:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”