eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

23 nov 2013, 19:53

Niekcarfreak schreef:Gefeliciteerd met je MX5, heb het ook altijd leuke auto's gevonden en nog overwogen er eentje te kopen met compressor maar in dezelfde periode ook gevallen voor een Honda S2000 en toen het budget het toeliet is het een S2000 geworden.
De klaplampen bij jouw MX5 lijken in ieder geval mooi te liggen, is vaak niet het geval om een of andere reden. Veel plezier ermee maar dat gaat vast lukken!
Dankjewel!
een s2000 is ook een erg mooie auto, heb er jammer genoeg nog nooit eentje gereden.
Compressor schijnt veel te doen met een mx-5 maar denk dat ik heb de komende tijd nog maar een tijdje zo ga rijden, ben ook nog beginnend bestuurder :mrgreen:
die lampen liggen inderdaad prima, is me ook opgevallen dat sommige niet zo mooi liggen maar kan ook opties bedrog zijn ?
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

23 nov 2013, 21:48

Robbedoes,

Mooi dat hij lekker voor de deur staat!. laat het modden maar beginnen..
als je interesse hebt heb ik nog een setje Autokonexion flares liggen. stuur dan maar een Pb.

ragnar
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

23 nov 2013, 21:56

PB anders even als je een keer in Enschede bent. Kunnen we wel een rondje doen in de S2k. ;) In mijn ogen de volgende stap na een MX5.
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

24 nov 2013, 18:55

@ragnar zeker lekker ! als ik de deur uitloop heb ik meteen een grote glimlach op me gezicht!
ik ga nadenken over die flares, beetje haat/liefde relatie aan de ene kant staat het dik aan de andere kant vindt ik ook weer van niet..

@biermagnaat lijkt me erg leuk!! opvolger van de mx-5 wordt hopelijk een mini maar misschien kan een proefrit me overhalen

@niekcarfreak dan kun je net zo goed een lotus exige kopen :mrgreen:
ik ga eerst gewoon genieten van de 90pk die me mx-5je heeft
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

25 nov 2013, 09:51

Spartaanser En een stukkie duurder, Maar wel dikke auto's
coendek
Stoepsleutelaar
Berichten: 21196
Lid geworden op: 01 aug 2006, 14:13

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

25 nov 2013, 12:13

Fun wise..

MX5 1
S2000 2
Elise 3

Exige nooit gehad.. wel gereden maar dan met de eigenaar er naast ;)

Reden dat ik mx5 boven de s2000 zet is dat het makkelijker is om mee te spelen.. minder gewicht.. en makkelijker te controleren daardoor.. S2000 is std wel weer sneller maarja..

have fun dude! :)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

26 nov 2013, 13:29

gelukkig heb jij een S2000 én een MX5... :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

28 nov 2013, 20:55

ondertussen al lekker parts en goodies aan t verzamelen
wat middeltjes om de lichte roest bij de raam stijl tegen te gaan en weg te halen
nieuwe dorpel stukken en versnellingsbak rubbers
ohja en niet te vergeten een 3 meter lange 2 duims buis en lasbochten ( weten nog niet of we die gaan gebruiken of de buis buigen met buig apparaat) voor een rolbar die er zoals hieronder uit gaat zien, de hoofdbuis wordt van 2 duims en de anderen dunner maar die moet ik nog bestellen

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
RobbeDoes
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Winterswijk
Berichten: 1902
Lid geworden op: 16 feb 2010, 13:59

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

28 nov 2013, 21:30

klein filmpje gemaakt als aandenken van het ophalen van me eerste auto zaterdag :)
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 7339
Lid geworden op: 08 nov 2016, 21:15

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

01 dec 2013, 19:06

Haha mooi filmpje man! 8)

Vooral t begin is leuk, leve de gele banaan en het overstappen op utrecht centraal :P

Ik dacht trouwens dat je er een zwart dakje op gezet zou worden voor je?

Voor die rolbeugel zou ik persoonlijk niet die bochtjes gebruiken, maar zelf buigen, dan kan je de bochten wat ruimer maken, en mooier aan laten sluiten op de kap aan de binnenkant enzo. Dan gaat het er volgens mij meer uitzien zoals dat voorbeeldje wat je stuurde ;-)

N-joy man! :D
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

02 dec 2013, 11:19

Ik zou zo'n beugel helemaal niet zelf maken maar gewoon bestellen in de uk, kosten echt geen drol man. Waarom het wiel opnieuw uitvinden?
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: eerste auto van Robbedoes mx5/miata Na

06 dec 2013, 15:41

Leuk filmpje!

Beugel is gaaf, ik denk dat ik em ook gewoon kant en klaar zou kopen, tenzij je zelf heel handig bent met buigen enzo... :lol:

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”