StefanRS; De oprit

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
StefanRS
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Koewacht
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 mar 2013, 23:46

StefanRS; De oprit

21 nov 2013, 15:17

Nadat ik voor mijn r53 jcw een syr had aangemaakt vind ik dat het tijd word dat ik de andere auto's ook eens laat zien. Mijn liefde voor auto's is al begonnen sinds ik een klein ventje was.
Mijn vader heeft een grote voorliefde voor Porsche. Ik kan me ook alleen maar herinneren dat er altijd een Porsche in de schuur stond.

Ik probeer al de auto's altijd lekker schoon te houden en minimaal 1x in de week de poetsen.
Vind het overigens wel tof van me ouders dat ik toch in alle auto's mag rondrijden. Alhoewel ik meer word gebruikt als privéchauffeur voor mijn ouders, niet dat ik dit zo erg vind :mrgreen:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: StefanRS; De oprit

21 nov 2013, 16:22

Mooi hoor! 8)

993 = altijd goed! :lol:
Gebruikersavatar
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Culemborg
Berichten: 2302
Lid geworden op: 11 nov 2009, 11:21

Re: StefanRS; De oprit

21 nov 2013, 17:12

Leuk speelgoed :mrgreen:

Heb je wat meer info over t wagenpark, ben wel benieuwd!
StefanRS
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Locatie: Koewacht
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 mar 2013, 23:46

Re: StefanRS; De oprit

22 nov 2013, 09:57

Hierbij nog wat foto's en info over de auto's;

Afbeelding
Porsche 993 Carrera Cabriolet
Bouwjaar; 1995
PK's; Rond de 300

Foto is inclusief mijn pretkop. Logisch na een ritje in deze bak. Een zeer leuke auto om in rond te rijden, trek je toch veel bekijks als jonge gast. Heerlijk in de zomer met het dakje eraf genieten van het geluid :()

Afbeelding

Bmw e93 325i Cabriolet
Bouwjaar; 2007
PK's; 220

Ook een leuke auto voor in de zomer maar ook voor in de herst. Lekker de verwarming en stoelverwarming aan en het dakje kan eraf. Deze auto heeft letterlijk alle opties die toen te bestellen waren voor deze auto. Voorzien van alle luxe in ieder geval.

Afbeelding

Audi A4 2.0T S-Line
Bouwjaar; 2010
PK's; 180

De auto die het meest gebruikt word naast mijn mini. Niet een van de snelste maar komt alsnog lekker van zijn plek. Volledig S-line interieur en extrieur. Op de foto liggen de S5 velgjes eronder, dit is het zomerset. Op de foto in de beginpost zijn de winterwielen te zien.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: StefanRS; De oprit

22 nov 2013, 11:31

Wauw, da's nice zeg! 993 is wel de laatste echte, mooi ding.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Erwin CS
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 628
Lid geworden op: 13 jul 2010, 23:13

Re: StefanRS; De oprit

22 nov 2013, 11:50

Mooi hoor zo'n 993...toevallig dezelfde kleur als ik heb...aventura Green :))
Respect 2 All :-))

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”