Stanced Miata for sale!

Laat hier je (andere) niet MINI trots zien.
Gebruikersavatar
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Nijmegen
Berichten: 5248
Lid geworden op: 04 mar 2006, 22:59

Stanced Miata

13 mei 2014, 14:36

Dik joh..

Kom maar door met die foto's..
Mag eventueel ook van je mini :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 aug 2013, 15:20

Re: Stanced Miata

13 mei 2014, 16:29

BurnoutBram schreef:Als ik jou was zou ik naar iedere meeting gaan. Samen met je 2 vrienden!
Lekker vonken trekken bij elke toerrit... Leuk man. (;
mushrop schreef:Corvette wheels is ook dik!
Er past zoveel moois op die auto's, alle extreem brede wielen die je nooit op een auto dacht weg te krijgen passen hier met gemak op... Ik wil liever 15", daarboven vind ik het een beetje donk worden. Het setje wat er nu op zit heb ik een beetje 'veilig' gekozen, 8J ET15 en 9J ET10. Stiekem wil ik wel naar 9 en 9,5J ofzo, dat staat net was agressiever dan dit.
cdebruijn schreef:@ Reinoud; ik kom je inmiddels al een tijdje op meerdere fora tegen (Keversite, Volksforum, NewMini...), en heb altijd respect voor je smaak gehad (heb namelijk dezelfde ;) ) en i.m.o. hebben dergelijke reacties als op het Miata/MX5 forum grotendeels met jaloezie te maken!
Op jou leeftijd, student, en dan een dergelijk wagenpark hebben (gehad) is niet voor iedereen weggelegd!

Toeval wil dat mijn schoonpa jou pa trouwens kent uit de las wereld, dus vandaar dat ik het wel extra grappig vind dat ik je overal op het net tegen kom! ;)

Keep up the good work, en ik kom je vast nog wel eens ergens tegen als mijn Kever (eindelijk) eens klaar is, of ergens met de Mini, of.... :)
He Chris, dankjewel! Leuk dat ik bekend - of toch berucht? - ben op verschillende fora, haha. Zie dat je vlakbij woont, je kan altijd eens langskomen in Alblasserdam, daar wordt altijd hard geklust in de weekenden. (; Kun je ook die laswereld eens van dichtbij zien!



@ de rest, cheers! We blijven lekker doorgaan.

Nondedju, de verkeerde voorlip is overgekomen uit Amerika, daar hebben we dus niets aan. Binnenkort in NL alsnog de juiste kopen, dan maar iets meer uitgeven... Wil stiekem ook iets aan dat uitlaatje doen, zeker als de achterlip er straks onder zit mag die wel wat meer body hebben. Het nadeel van die uitlaten voor een Miata is dat ze zo smerig veel lawaai maken direct, niks voor mij... Liever OG sound met iets dikkere look, prima voor mij. Denk dat het toch autostyle-tsjoening wordt, yolo!
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
biermagnaat
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 3151
Lid geworden op: 01 feb 2007, 16:11

Re: Stanced Miata

13 mei 2014, 21:35

Ik had een MX5 parts uitlaat. qua looks niet heel spectaculair maar wel de beste mix tussen geluid en looks naar mijn mening.
cdebruijn
Enthousiast
Enthousiast
Locatie: Oud-Beijerland
Berichten: 113
Lid geworden op: 29 aug 2013, 16:20

Re: Stanced Miata

14 mei 2014, 09:26

No worries; meer bekend dan berucht ;)

Ik kom graag een keer buurten bij jullie "honk" in Alblasserdam! Veel over gehoord en gezien, maar nooit real-life - we'll keep in touch!
Gebruikersavatar
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 aug 2013, 15:20

Re: Stanced Miata

10 jun 2014, 11:49

Goed, we zijn weer even verder. Eindelijk de R-package voor en achterlippen gemonteerd!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ziet er direct 10x beter uit, zou bijna een verplichte optie moeten zijn voor elke MX-5 of Miata.

Nog wat plaatjes geschoten met mijn Kever en met mijn oude TT, mooi spul.

Afbeelding

Afbeelding

Toen zaten de wielen er al zeker 1,5 maand onder ofzo, dus was het tijd voor wat anders.
Japan Racing JR-10s verkocht, Varrstoens TE37s overgenomen van m'n maatje Dennis.
9J ET15 met 195/45 Toyo's rondom, achter spacer van 6mm erop.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo kunnen we voorlopig weer een beetje netjes voor de dag komen, ziet er wel racy uit zo.
Verder een nieuw elektrisch raammechaniek erin gezet, dus de raampjes kunnen weer open en dicht, jeuj.
Complete onderhoudspakket van IL Motorsport ligt klaar, binnenkort even goede beurt geven.

Daarna weer met de andere auto verder, is wel weer even mooi geweest voor de daily!

Cheerios.
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Gebruikersavatar
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Enschede
Berichten: 13795
Lid geworden op: 05 mar 2008, 17:22

Re: Stanced Miata

10 jun 2014, 11:57

Nice! Die lippen doen het op elke Miata gewoon goed! 8) 8) 8)
Ergens zouden ze standaard moeten zijn, maar nu is het ook wel weer tof dat niet iedereen ze heeft ;)

Ik denk dat ik je vorige wielen iets gaver vond, dit is meer racy (ook niet verkeerd 8) ), maar wisselen is leuk

Ik vond blauw eigenlijk altijd niet zo'n vette kleur op een Miata, maar die mening is nu compleet bijgedraaid; smurfen zijn cool :mrgreen:
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amstelveen
Berichten: 20588
Lid geworden op: 20 jun 2009, 01:14

Re: Stanced Miata

10 jun 2014, 12:43

staat er weer waanzinnig dik bij gozer, vond die andere wielen mooier, maar dit heeft ook wel wat.

Lippen rules :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Gebruikersavatar
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 aug 2013, 15:20

Re: Stanced Miata

10 jun 2014, 13:09

Zal nog even een foto maken van het V-profiel achter de auto, zo dik van die Toyo's!
Ongeveer 80% van het loopvlak van de band steekt buiten de bumper, ziet er zo dik uit! 8)

Ik vind het blauw ook wel cool, wilde in ieder geval geen zwart of grijs, haha.
Eigenlijk het chroom van de auto nog even zwart dippen, maar ben bang dat de handgreepjes dat niet lang uithouden...
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Gebruikersavatar
Dutchie
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Helmond
Berichten: 364
Lid geworden op: 24 mar 2014, 09:41

Re: Stanced Miata

12 jun 2014, 09:38

Gewoon lekker zwart spuiten joh, ipv dippen :D
HOFF PERFORMANCE
Mini_BRW
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Reuver
Berichten: 210
Lid geworden op: 23 mar 2014, 09:56

Re: Stanced Miata

10 jul 2014, 11:35

was eens even aant lezen maar wat een balen forum dat MX5 forum.. nog nooit zoiets mee gemaakt op het forum.. En ik heb wel op wat forums meegelezen en gezetten door mijn auto geschiedenis..

SXOC
CCH
BMW forum
Diverse japanse forums..

Enz enz..

Maar nog nergens zoveel haat en gezeur tegengekomen!
Mega dikke MX5 heb je!
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
Gebruikersavatar
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 aug 2013, 15:20

Re: Stanced Miata

08 sep 2014, 21:58

Lees regelmatig nog hier op het forum mee, misschien dat er nog eens een rode R53 te koop komt ofzo... (; Ook voor de Miata een tijd van komen en een tijd van gaan, ik heb hem te koop gezet deze week. Hieronder wat foto's van het afgelopen weekend, HIER de advertentie.

Afgelopen weekend de auto gewassen en wat foto's getrokken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Na het wassen kwam ik erachter dat de achterklep en een voorscherm een beetje dof waren uitgeslagen.
Zaterdag heb ik mijn andere auto laten polijsten en toen heb ik de Miata ook nog even snel laten doen.
Foto's van na het polijsten komen later nog!


Afbeelding

Afbeelding
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers
Gebruikersavatar
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 7191
Lid geworden op: 28 apr 2008, 19:19

Re: Stanced Miata

10 sep 2014, 21:13

Blijft een lekker hok. succes met de verkoop hij staat er meer mooi bij zo!..
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

Re: Stanced Miata

11 sep 2014, 16:25

mmh tempting....maar een 4e... >:(
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Cheek-O
Sponsor
Contacteer:
Locatie: Enschede
Berichten: 5440
Lid geworden op: 30 okt 2012, 12:47

Re: Stanced Miata

11 sep 2014, 16:50

gewoon doen peter!! :D
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Gebruikersavatar
LosCreepers
Enthousiast
Enthousiast
Contacteer:
Locatie: Rotterdam
Berichten: 97
Lid geworden op: 28 aug 2013, 15:20

Re: Stanced Miata

18 sep 2014, 12:09

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
1964 VW T1 Transporter
2004 Mini Cooper S
2002 Mini Cooper S

@loscreepers

Terug naar “Bevriende rides, je andere ride”