Borrelend geluid.

Van alles over de 1ste generatie MINI.
MINIdemug
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2020, 09:28

Borrelend geluid.

25 feb 2020, 15:47

Eerst mezelf voorstellen, Mijn naam is Roy, en ik heb een hele lieve vriendin die heel veel geld kost. Ofja, allebij. :shock:
Een R50 1.6 90Pk En een Cooper S 2007.

  Maar laatst is de radiateur vervangen bij de R50 nadat deze was gescheurd, al maar te fijn €400,- te voor hebben betaald zit ik een week later met het volgende probleem :'(
 : Bij het uitzetten van de auto borrelde deze enorm, alsof het een jaquzzi is. :icon_top:
  Ik denk dat mijn koppakking lek is, tevens mijn portomonee ook. Is dit zelf goed te doen? Of is het maar beter om dat ding weer ergens te laten maken? 
 
 
Gebruikersavatar
YannickM
4 op een rij!
4 op een rij!
Contacteer:
Locatie: Mortsel
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 feb 2019, 11:42

Re: Borrelend geluid.

25 feb 2020, 17:09

Er is een kerel met een youtube kanaal in England die het zelf heeft gedaan en het hele verhaal op youtube heeft gezet.

dit is 1 van de videos ervan, hij legt redelijk goed uit hoe het in zijn werk gaat.
768
Gebruikersavatar
Ewout
One wheel wonder
One wheel wonder
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 jan 2020, 23:43

Re: Borrelend geluid.

26 feb 2020, 05:30

Denk eerder dat je systeem niet goed ontlucht is na het vervangen van de radiateur.
FREUDE AM FAHREN
MINIdemug
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 feb 2020, 09:28

Re: Borrelend geluid.

29 feb 2020, 11:59

Update: Na een wasbeurt trok ik toch uit nieuwsgierigheid weer de moterkap open toen hij weer begon te borrelen, ditmaal zag ik dat mijn klepje van het koelvloeistof reservaat er af is. De oorzaak heb ik nu wel gevonden. Er zit lucht in mijn systeem, het geborrel kwam daardoor. Even laten ontluchten dan maar.
 

Terug naar “MINI-talk”