Persbericht: MINI's for Kids zorgt voor unieke ervaring

Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:
Locatie: Harderwijk
Berichten: 821
Lid geworden op: 08 sep 2006, 14:30

Persbericht: MINI's for Kids zorgt voor unieke ervaring

16 sep 2009, 10:20

Wij vonden het toch de moeite waard om een persbericht over MINI's for Kids uit te brengen.. Volgend jaar nog groter en nog spectaculairder...



Persbericht
16 september 2009


MINI’s for Kids zorgt voor unieke ervaring



Ernstig zieke en gehandicapte kinderen hebben op zaterdag 12 september een unieke ervaring beleefd tijdens het evenement MINI’s for Kids. BMW en MINI dealer Ekris, onderdeel van PGA Nederland, gaf in samenwerking met de Stichting Rally for Kids kinderen de kans kennis te maken met de wereld van MINI via een prachtige rit door het Gelderse landschap in een bijzondere auto.



Linda Veldhuizen, MINI verkoopadviseur van Ekris Arnhem liep al jaren met de gedachte rond om ernstig zieke en gehandicapte kinderen een mooie dag te laten beleven in een bijzondere auto. In Stichting Rally for Kids werd een goede partner gevonden, die dankzij contacten met enkele andere organisaties zoveel mogelijk kinderen kon bereiken om aan het unieke evenement MINI’s for Kids deel te nemen. Het doel van Rally for Kids is kinderen die getroffen zijn door een ernstige ziekte of een geestelijke of lichamelijke handicap een fijne dag te geven met hun familie. “Normaal gebeurt dit met rallyauto’s, maar MINI’s spreken kinderen ook zeer tot de verbeelding”, zegt Linda. “Als kinderen wordt gevraagd leuke auto’s op te noemen, staat MINI altijd hoog in het lijstje. Het doet ons deugd op deze manier echt iets bijzonders voor deze kinderen te kunnen betekenen.”



Prachtige rit

Klanten en relaties van de vijf Ekris dealerbedrijven en leden van de NewMINIClub stelden geheel belangeloos hun auto ter beschikking. In totaal deden 53 MINI’s mee aan de negentig kilometer lange tocht door het prachtige Gelderse landschap. “Hoewel de rit over de bochtige en heuvelachtige wegen rond de Posbank ook voor de bestuurders een interessante ervaring was, draaide het natuurlijk allemaal om de kinderen”, vertelt Linda. “In de MINI beleefden zij een unieke dag, die zij niet snel zullen vergeten.” Ook de ontvangst bij Ekris Arnhem stond geheel in het teken van de kinderen. De hapjes en drankjes waren speciaal op hen afgestemd en er was een clown aanwezig voor extra entertainment. “Het was een ontzettend leuke dag en volgend jaar gaan we zeker proberen dit succes te overtreffen”, besluit Linda


Afbeelding

MINI's for Kids bezorgde zowel de ernstig zieke kinderen en gehandicapte kinderen als de MINI-rijders die hen door het Gelderse landschap begeleidden regelmatig kippenvel
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

16 sep 2009, 10:39

:)) :)) :)) voor onze club...

En nogmaals :-)) voor Linda!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Mats
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1246
Lid geworden op: 13 apr 2008, 17:30

16 sep 2009, 16:23

Leuk om te lezen! Ik heb het ook als een enorm leuke dag ervaren en voel mij vereerd dat ik hier deel van heb mogen uitmaken. Volgend jaar zeker weer! Verder sluit ik me geheel aan bji wat GreyCooperS hierboven zegt.
BRG
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: NL
Berichten: 1846
Lid geworden op: 31 mei 2007, 20:46

16 sep 2009, 20:17

De kinderen hadden het idd goed naar hun zin. Dag was top geregeld Linda. Volgend jaar voor herhaling vatbaar. Groet, Huib
ValentijnK
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Soestdijk
Berichten: 202
Lid geworden op: 28 apr 2009, 18:33

16 sep 2009, 21:42

Leuk om te lezen zeg. En echt een evenement met een super goed doel en gevoel. Jammer dat ik er niet bij was.
Bsim67
Be Mini
Be Mini
Locatie: Tilburg
Berichten: 608
Lid geworden op: 11 jul 2006, 12:09

16 sep 2009, 22:07

x2!
Volgend jaar houden wij ons aanbevolen!! Heb zelf hier in Tilburg 10x de 'Trucktour' gereden. Hetzelfde als MINI's for kids maar dan met 250 vrachtwagens... Onvergetelijke dagen en vrienden voor het leven!!
Compressed air is GREAT!!

Terug naar “Events 2009”