Drive2Live; 11 oktober te Rotterdam

LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

Drive2Live; 11 oktober te Rotterdam

30 sep 2009, 19:54

Komt allen!!! :mrgreen:

Afbeelding

Je auto gaarne van te voren aanmelden via;
[email protected]
Laatst gewijzigd door LUV2XLR8 op 30 sep 2009, 20:22, 1 keer totaal gewijzigd.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

30 sep 2009, 20:05

Idd, verse start onder een nieuwe naam
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

30 sep 2009, 20:07

Een deel van een mailtje wat ik ontvangen heb ......



Het verleden: Life in the Fast Lane

Aan alles komt een einde! Zo ook de samenwerking met Mike Johnson (Cars and Coffee BeNeLux) en Brent Ferguson (Cars and Coffee Inc.). De reden ligt in het feit dat Danielle van den Bosch heeft besloten om zelfstandig verder te gaan. Inmiddels is het bestaande concept verbeterd. Geen Life in the Fastlane of Cars and Coffee meer, maar Drive2Live. Met deze eerste nieuwsbrief wil Danielle van den Bosch laten zien dat het weer tijd is voor een goed georganiseerd evenement. Meld u dus aan voor het eerstkomende evenement op 11 oktober a.s!



De toekomst: Drive2Live

Met het bekende geactualiseerde concept maakt Danielle van den Bosch het mogelijk dat eigenaren en liefhebbers van exclusieve auto’s bij elkaar kunnen komen. Danielle van den Bosch werkt nu geheel zelfstandig aan Drive2Live. Door deze zelfstandigheid kan Danielle de eigenaren en liefhebbers van exclusieve auto’s 100% aandacht geven. Danielle van den Bosch is via de website te bereiken voor vragen en/of opmerkingen.



Wat kunt u verwachten van Drive2Live

Meetings op een unieke locatie in Nederland waar het niet zal ontbreken aan sfeer, Road-Trips in samenwerking met GP-Elite, memberdagen en berijderdagen. Kortom: Goed georganiseerde evenementen, duidelijkheid en transparantie, een ongedwongen sfeer met een lage drempel. Want we delen allemaal dezelfde passie. Exclusieve auto’s.



Drive2Live online

Inmiddels is de nieuwe website www.drive2live.nl online.
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

30 sep 2009, 20:10

Heeft iemand ervaring met deze (of de voorgaande) beweging?

Beetje leuke lui of de "petjes" met de halve Halford op de auto :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 5169
Lid geworden op: 18 feb 2007, 13:24

30 sep 2009, 20:14

@ Peter; Coffee and cars was altijd wel gaaf. Een goed mix van bijzondere exoten, dikke amerikanen, engelsen en duitsers, een enkele Impreza of Evo en een paar verdwaalde MINI's.

Ben zelf destijds in Den Haag geweest ... grote MINI opkomst en echt vette bakken, erg gaaf!! De road trip ben ik gaan opzoeken, echt VETTE ride's!! ook gaaf dus!


Maar ja, wat zegt dat over de nieuwe organisatie??? Geen idee, just try and find out :wink:


marss
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

30 sep 2009, 20:18

ga jij ook op de 11e?

wellicht leuk om met wat mensen van hier een stukkie grond te bezetren daar :mrgreen:

Weet nog niet 100% zeker of ik kan, want de 11e beginnen ook de opnamens van de serie, waar mn mini een rolletje krijgt 8)

Maar anders wel leuk mss
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
jessescps
Be Mini
Be Mini
Locatie: goes
Berichten: 548
Lid geworden op: 17 apr 2008, 20:32

01 okt 2009, 22:26

Dit was in den haag

Afbeelding
mini's waren goed aanwezig 8)

gr jesse
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

02 okt 2009, 01:24

Denk dat ik ook wel ff ga dit keer. Zojuist ff mailtje verstuurd. Ik zie wel hoe en wat.
GreyCooperS
Forum Junky
Locatie: Rijswijk
Berichten: 17047
Lid geworden op: 01 aug 2009, 00:25

02 okt 2009, 09:34

let us know...
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go


2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

08 okt 2009, 15:18

Voor de volledigheid;

Bezoekers: € 5,-
Deelnemende auto: € 15,-

Opbrengst t.g.v. Ronald McDonald Kinderfonds
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

09 okt 2009, 20:45

Zojuist digitale mailing ontvangen;
Drive2Live zondag 11 oktober 2009

Vorige week is de nieuwsbrief verstuurd waar zeer leuke en positieve reacties op zijn gekomen. Echter zijn er door de summiere informatie vanuit de organisatie wat vragen ontstaan. Onze excuses hiervoor. Om duidelijkheid te geven over de indeling en doel van a.s. zondag, ontvangt u hierbij de betreffende gegevens.

De meeting zal plaats vinden in het havengebied Waalhaven van Rotterdam, met prachtig uitzicht en een industriële ambiance. Het parkeerterrein van de Willem Egmondstraat is zeer ruim opgezet, waardoor er voldoende ruimte is om alle aanwezige bolides zo veilig en mooi mogelijk te presenteren. Er is ook een mogelijkheid gecreëerd om het asfalt te betreden. Dit zal zijn aan de Waalhaven NZ. Er zullen hekken worden geplaatst en beveiliging, om de veiligheid van bestuurder en bezoeker zo goed mogelijk te waarborgen. Uiteraard is een ieder verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zijn Burn-out, Donut, wheel-spin etc. niet toegestaan.

Mocht dit wel gebeuren dan is deze persoon verantwoordelijk voor alle bijkomende schade en schoonmaakkosten voor deze actie. Wilt u gebruik maken van de mogelijkheid om een stuk te rijden op de daarvoor afgesloten weg, dan dient u dit aan te geven bij de organisatie.

Aangezien zondag in het teken staat van het Ronald McDonald Kinderfonds zal er een kleine bijdrage worden gevraagd, waarvan een deel zal worden gedoneerd aan dit fonds. Voor berijders zal dit 15 euro per auto zijn en voor bezoekers 5 euro. Een hogere bijdrage is altijd welkom.

Overal is aan gedacht op de locatie, nu alleen nog goed weer. Drive2Live treft u graag aan op zondag 11 oktober om met alle liefhebbers onder het genot van een kop koffie verzorgd door CoffeeGo, te kunnen genieten van deze meeting.

Met vriendelijke groet,

Daniëlle van den Bosch
Organisatie Drive2Live

http://www.drive2live.nl
GregBem
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Klein-Zundert, Nederland
Berichten: 1923
Lid geworden op: 10 jun 2008, 11:20

13 okt 2009, 12:54

Iemand enig idee hoe het nu was deze zondag?
Ik had me ingeschreven maar heb moeten afhaken spijtig genoeg... :?
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
Gebruikersavatar
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 3776
Lid geworden op: 21 jan 2008, 01:08

13 okt 2009, 13:07

Ik las op een andere forum dat het niet echt een succes was. Stonden wel een paar leuke auto's zoals F50 etc. Was er zelf helaas ook niet bij.
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Barendrecht
Berichten: 2486
Lid geworden op: 25 sep 2005, 21:34

13 okt 2009, 16:05

Ondanks het dreigende weer zijn er toch nog een aantal bezitters als ook bezoekers langs geweest. Een nieuw event neerzetten met de erfenis vanuit Cars & Coffee is niet echt eenvoudig...zeker als er personen zijn die bewust op dezelfde datum andere initiatieven hebben ondernomen, neem bijvoorbeeld de tunnelrit van Ferrari's en Porsches...jammer...

Jammer ook dat de berijders van de Ferrari's vooraf belden dat ze wel langs wilden komen, maar absoluut geen geld over hadden voor het goede doel cq bijdrage in de kosten (vergunning/hekwerk/etc.). Waar gaat het om, een louzy € 15,00 per auto...dubbel jammer...Grootschalig opgezette events kosten in Nederland nou eenmaal geld.

Ik vond het in ieder geval super en verwacht dan zeker bij beter weer en vooraf een betere communicatie een grotere opkomst!

Het moment van de dag voor mij; de Ariel Atom die even een paar blokjes ging 'knallen'...wat een snelheid zeg...kippenvel!

Langs deze weg wens ik Daniëlle van Drive2Live veel suc6 voor de toekomst. Op mijn hulp kan ze wederom rekenen!

Terug naar “Events 2009”