Zeldzame Hartge Union Jack velgen

15, 16, 17, 18 inch velgen en banden te koop, plaats het hier (uitsluitend t.b.v. MINI).
VRX85
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2018, 22:23

Zeldzame Hartge Union Jack velgen

15 mar 2021, 20:53

Wegens aankoop van een Seat Leon Cupra ST300 mogen de velgen van onze Clubman S weg.

Het gaat om een héél zeldzame set originele Hartge Union Jack's.

Ze zijn bijna perfect, wat gezien de leeftijd van deze velgen die al een hele tijd niet meer nieuw te krijgen zijn heel mooi is.
De randen zijn tip top in orde, geen enkele vorm van stoeprandschade te bespeuren.

De enige kleine minpuntjes die ik kan vinden:
2 spaken op 2 verschillende wielen hebben vermoedelijk een kleine impact van een steen ofzo gehad en hebben een héél klein stukje eruit (zie foto's) Verder zijn er ook 2 centercaps die wat "schade" hebben. Dit zie je dit allemaal echter pas als je héél dicht bij de velgen staat. Ik probeer hier ook direct zo eerlijk mogelijk te zijn en dat is alle schade die ik net gezien heb...en is helaas door dagelijks gebruik niet echt te voorkomen.

Bij mezelf hebben de velgen nooit strooizout gezien aangezien ik een winterset heb. Wat de vorige eigenaars ermee gedaan hebben weet ik natuurlijk niet.

4x100
18"
7.5J
ET48
Er liggen momenteel 225/35 banden op die eigenlijk nét te breed zijn voor een Mini, en ook binnenkort aan vervanging toe zijn.

Aangezien ik momenteel geen enkele andere set te koop tegen kom, en door de algemeen goede staat van deze velgen wil ik er €1500 voor. Ze liggen absoluut niet in de weg dus deze prijs is niet bespreekbaar!
Ik reserveer niets tenzij er een (degelijke) aanbetaling tegenover staat. Deze velgen zijn af te halen in de regio van Bree, net over de Belgische grens dicht bij Weert. De velgen worden niet verzonden wegens te groot risico op beschadigingen.

Foto's zijn te zien op mijn "Google Foto's" album https://photos.app.goo.gl/6tzKHhkLF6r7Xbc27

Afbeelding
Kimmie88
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2022, 19:39

Re: Zeldzame Hartge Union Jack velgen

02 aug 2022, 07:37

Hoi hoi.
Vraagje heeft u deze velgen nog te koop?
Groetjes Kim
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Zeldzame Hartge Union Jack velgen

04 aug 2022, 20:11

Kim kijk af en toe even op marktplaaats daar staan ze soms ook te koop ( en een stuk goedkoper ) er zijn ook identieke imitatie s te koop en die voldoen voor een gewone mini prima mits je geen GP/JCW of opgefokte S rijd anders wil de imitatie wel eens scheuren :(
VRX85
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 mar 2018, 22:23

Re: Zeldzame Hartge Union Jack velgen

04 aug 2022, 22:00

Peter koster schreef:
04 aug 2022, 20:11
Kim kijk af en toe even op marktplaaats daar staan ze soms ook te koop ( en een stuk goedkoper ) er zijn ook identieke imitatie s te koop en die voldoen voor een gewone mini prima mits je geen GP/JCW of opgefokte S rijd anders wil de imitatie wel eens scheuren :(
Succes met het vinden van een set :) ik hou al een jaartje belgische/duitse/nederlandse/... sites in het oog en je komt ze gewoon nooit meer tegen ;) imitatie uit china, succes als je daarmee wil rijden onder je dure mini :)

@kim: ik heb je normaal een bericht teruggestuurd...
Gebruikersavatar
Peter koster
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Kleine huis op de prairie
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 okt 2019, 11:21

Re: Zeldzame Hartge Union Jack velgen

07 aug 2022, 13:59

VRX85 schreef:
04 aug 2022, 22:00
Peter koster schreef:
04 aug 2022, 20:11

er zijn ook identieke imitatie s te koop en die voldoen voor een gewone mini prima mits je geen GP/JCW of opgefokte S rijd anders wil de imitatie wel eens scheuren :(
Succes met het vinden van een set :) ik hou al een jaartje belgische/duitse/nederlandse/... sites in het oog en je komt ze gewoon nooit meer tegen ;)

Ben ze zelf al 2x tegen gekomen op MP mischien toch beter kijken :wink:

imitatie uit china, succes als je daarmee wil rijden onder je dure mini :)
En mischien beter lezen voor je reageerd :mrgreen:

Terug naar “Te koop aangeboden: Velgen en banden”