Originele Mini Cooper 18” velgen

15, 16, 17, 18 inch velgen en banden te koop, plaats het hier (uitsluitend t.b.v. MINI).
Ba
Bas1957

Originele Mini Cooper 18” velgen

01 aug 2022, 22:38

Te koop

4 originele Mini Cooper 18” velgen, met run flatbanden met 6 Mm profiel.
Met stoeprand schade.
Ik weet helaas niet welk type velg het is, wil er graag wat foto,s bij deze topic doen maar weet niet hoe ik dat moet doen, sorry
Vraag prijs €500,00
Ba
Bas1957

Re: Originele Mini Cooper 18” velgen

02 aug 2022, 23:18

Het gaat om velgen voor een F55
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Originele Mini Cooper 18” velgen

03 aug 2022, 11:42

Hoi Bas,

de meest simpele manier om een foto toe te voegen is als je een topic/reactie plaats dan opent zich een window waar je de tekst in kan typen. Onder dat window, links eronder staan 2 tabbladen genaamd OPTIES en BIJLAGEN.
Als je bijlagen kiest kun je met de knop BESTANDEN TOEVOEGEN max 3 bestanden/foto's toevoegen van ieder ongeveer max 5MB/stuk.

Als je daarop klikt kun je lokaal op je schijf een foto kiezen die je wil toevoegen, zodra je hem selecteert en OPEN klikt dan even wachten dat het groene vinkje verschijnt bij status. Nu is de foto toegevoegd aan je reactie/topic.

Dan nog VERSTUUR klikken en je hebt 1 foto toegevoegd. Wil je er 3 toevoegen dan moet je voordat je het bericht verstuurd de extra foto(s) toevoegen zoals bovenstaand staat beschreven, je voegt dan gewoon een extra bestand toe. Onder tabblad bijlagen komen dan de bestanden te staan die je gaat toevoegen voordat je op VERSTUUR klikt.

Ik hoorde van de moderator Robert dat je het wachtwoord van je oude account IJVERT kwijt bent, ik kan je daar mee verder helpen. Stuur even een mail naar [email protected] met je wensen want ik zag dat er tussen je huidige en oude account ook een ander mailadres is gebruikt dus ik wil dan ook even weten welk mailadres je wil blijven gebruiken.

Succes met het plaatsen van de foto's, mocht het niet lukken laat het dan even weten.

Gr. Milco
Ba
Bas1957

Re: Originele Mini Cooper 18” velgen

03 aug 2022, 13:49

Hoi Milco

Bedankt voor je uitleg, hoe ik een foto bij een topic kan bijvoegen. (Werkt dit ook op een iPad)
En ik heb nog een vraag, ik ben al jaren lid van de newminiclub, maar ik ben mijn inlog gegevens van mijn eerste account vergeten.
Weet nog wel dat mijn gebruikersnaam ijvert was, maar ik kan met deze naam niet meer inloggen.
Ik hoorde van Robbert dat jij mij daar mee kon helpen.

Mvgr

Bas
Gebruikersavatar
MINIf57JCW
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Wijchen
Berichten: 524
Lid geworden op: 17 jan 2006, 19:42
Nederland

Re: Originele Mini Cooper 18” velgen

03 aug 2022, 15:31

Dag Bas,

Je kan het beste even een mailtje sturen naar [email protected] met daarin de gebruikersnaam en het e-mail adres van je eerste NewMINIclub account. Dan kunnen we kijken of we deze weer kunnen activeren of dat we anders het account samenvoegen.
The Most Dangerous Combination Since Nitro and Glycerine!
Afbeelding
MINI (F57) John Cooper Works Cabrio & MINI Cooper (R50)
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: Originele Mini Cooper 18” velgen

03 aug 2022, 19:09

MINIf57JCW schreef:
03 aug 2022, 15:31
Dag Bas,

Je kan het beste even een mailtje sturen naar [email protected] met daarin de gebruikersnaam en het e-mail adres van je eerste NewMINIclub account. Dan kunnen we kijken of we deze weer kunnen activeren of dat we anders het account samenvoegen.
ben er al mee bezig Joris :icon_top:
CountrymanF60
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 nov 2020, 17:58

Re: Originele Mini Cooper 18” velgen

24 okt 2022, 20:08

Welke wielset is het? Heb je al een foto of styling nummer?

Terug naar “Te koop aangeboden: Velgen en banden”