Aangeboden CM CUSTOMS Stuurwiel R56

Net te laat voor dat koopje wat je zo graag wilde hebben of gevonden wat je zocht.
Blastoise
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2016, 12:58

Aangeboden CM CUSTOMS Stuurwiel R56

31 mar 2017, 14:32

Beste Leden,

Op 06-10-2016 heeft Chico even flink mijn interieur aangepakt, met een schitterend resultaat.
Zo heeft hij mijn Dashboard in Half leer half alcantara , kneerolls in alcantara, pook- en handrem hoezen in alcantara , deursteunen in alcantara en het stuurwiel in half alcantara half geperforeerd bekleed, en alles met prachtige rode stiksel afgewerkt. Het hele totaal plaatje is echt buitengewoon prachtig geworden!

Echter moet Chico ook aan het werk blijven, ik heb daarom bij Chico alweer een ander gepersonaliseerd stuurwiel besteld.

Dit betekent voor jullie dus een kans op een CM CUSTOMS stuurwiel voor de R56 , tegen een hele lage prijs! ( in overleg met Chico gegaan)

Mijn advertentie staat op marktplaats , aangezien Foto's plaatsen op dit forum voor mij hogere wiskunde is :lol:

MINI R56 Stuurwiel CM CUSTOMS ( Marktplaats adv. )


Goed om te weten:
1. Stuur is incl. stuurwielbediening
2. Stuurwiel is voorzien van:
-Geperforeerd leer
-Alcantara
-Rode stiksels
-Dikkere Duimgrepen
-Afgevlakte onderkant.
3. Pas 5 maanden oud, dus in bijna nieuwstaat.
4. Nog 7 maanden garantie bij CM CUSTOMS.

Ik wil het Liefst met iemand het stuur omruilen, ik ben opzoek naar een stuur met zwarte stuurwielbediening erop , dus als je mijn stuur graag wilt hebben en je oude stuur wilt omruilen met mij, wil ik heel graag van stuur wisselen aangezien ik opzoek ben naar de zwarte stuurwielbediening :wink:


Bel me gerust op 06 536 47 549

PM sturen mag, maar als je geintreseerd bent kan je me beter bellen of appen , anders heb je kans dat hij al verkocht is voordat ik de PM's heb gelezen :'(
Laatst gewijzigd door Blastoise op 03 apr 2017, 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gonna, Catch em all!
coert60
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Locatie: Den Haag
Berichten: 287
Lid geworden op: 11 aug 2013, 09:27

Aangeboden CM CUSTOMS Stuurwiel R56

01 apr 2017, 20:23

Afbeelding

Stuur is in prima staat, bekijk de foto! (Niels vandaag ontmoet en leuk praatje gemaakt. En zn oem diffuser overgenomen!)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Afbeelding
Blastoise
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Locatie: Den Haag
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 mei 2016, 12:58

Re: Aangeboden CM CUSTOMS Stuurwiel R56

02 apr 2017, 10:29

bedankt Coert voor de Foto , had niet eens door dat je een foto had gemaakt :lol:
Gonna, Catch em all!

Terug naar “Verkocht/gevonden”