Accu voor Mini Cooper s

Stoelen, stuur, dash, etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
Apojo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2017, 17:19

Accu voor Mini Cooper s

21 apr 2018, 13:38

Ongebruikte accu van top kwaliteit. Bedoeld voor Mini Cooper S (tweede generatie) maar nooit gebruikt omdat de auto pas verkocht is. Heeft alleen maar aan de druppellader gestaan.Aangeschaft in September 2017. Maten 278mm lang, 175 mm breed en 190mm hoog.

Merk en type GS Battery (Yuasa) Gold GLD096 - (57220)

Vraagprijs 55 Euro de helft van de nieuw prijs.

Alleen af te halen in Amsterdam
Email: [email protected]

Vriendelijke groet,
Jos
Bijlagen
Factuur.jpg
Factuur.jpg (162.55 KiB) 988 keer bekeken
Accu top.jpg
Accu top.jpg (100.97 KiB) 988 keer bekeken
Accu front.jpg
Accu front.jpg (103.49 KiB) 988 keer bekeken
Gebruikersavatar
Mini-Gijs
Be Mini
Be Mini
Locatie: Zutphen
Berichten: 486
Lid geworden op: 21 sep 2013, 13:11

Re: Accu voor Mini Cooper s

21 apr 2018, 20:27

DennisHart schreef:Apojo, verkeerde plek geplaatst dus ik heb je post even verplaatst.

Daarnaast is het ook wel leuk dat je je als nieuw lid even voorstelt HIER en niet alleen hier bent om wat te verkopen ;)
Hij heeft volgens mij helemaal geen mini meer.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Apojo
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2017, 17:19

Re: Accu voor Mini Cooper s

26 apr 2018, 21:27

Sorry Dennis Ik had mij eerst behoren voor te stellen. Mij naam is Jos en was lang op zoek naar een new Mini omdat ik zelf een kit car heb op Mini basis (een Biota). Dus het leek mij wel leuk om een new Mini als dagelijks vervoer middel er naast te hebben. Dat is uiteindelijk een grote teleurstelling geworden.
De auto is bij een garage gekocht met BOVAG garantie. Helaas heb ik vanaf het begin af aan problemen gehad met olieverbruik waarbij uiteindelijk een verbrande uitlaatklep de oorzaak zou zijn. Vervolgens is de gereviseerde kop verkeerd gemonteerd (de distributie ketting een tandje verkeerd). Als gevolg hiervan hebben de uitlaat kleppen de zuigers geraakt en zijn daardoor de kleppen. de zuiger. de cilinders en de turbo kapot gegaan. Na een lang verhaal (6 maanden ) tot de geschillencommissie aan toe heb ik mijn geld terug gekregen. Wel ben ik er achter gekomen dat de new Mini niet mijn ding is voor mij in Amsterdam met alle verkeersdrempels en het feit dat hij toch te klein is heeft mij doen besluiten om naar een andere auto te gaan kijken. Als laatste heb ik nog deze accu.. En er is volgens mij vast wel iemand die hier veel plezier van kan hebben. Vriendelijke groet.

Terug naar “Te koop aangeboden: Interieur”