MET LEER BEKLEED STUUR ÉN AIRBAG R56

Stoelen, stuur, dash, etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
Bert Roozendaal
Nieuw Lid
Nieuw Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 dec 2018, 14:00

MET LEER BEKLEED STUUR ÉN AIRBAG R56

19 jan 2019, 18:18

Hallo,
Zoals ik al in Show your ride schreef, hebben wij op onze Mini One R56 onlangs een cruise controle laten bouwen. Werkt fantastisch. Alleen was daar een driespaaks ander stuurtje voor nodig én ten dien gevolge ook een andere airbag. Dus heb ik nu een volkomen gaaf onbeschadigd, leren tweespaaks stuurtje over mét de bij behorende airbag. Hij past in ieder geval in alle R56 types . Ik weet ook hoe je het stuur moet wisselen. Dat heb ik inmiddels vaak genoeg gedaan.
Dus als er iemand interesse heeft in dat stuurtje, kan hij of zij contact opnemen. Ik wil er 90 euro compleet voor hebben. We kunnen het zo overzetten dat is een kwartiertje werk. Je kunt reageren op dit bericht of mij even bellen: 0655 720 309

Groetjes Bert

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bert Roozendaal op 27 jan 2019, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Schroefie
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Veghel
Berichten: 3229
Lid geworden op: 02 jan 2014, 18:12
Nederland

Re: MET LEER BEKLEED STUUR ÉN AIRBAG R56

19 jan 2019, 20:05

Hoi Bert,

ik heb je verkoop bericht even in de juiste rubriek gezet, NewMINIclub-shop > Te Koop Aangeboden: Interieur>

Dit stuurt pas niet in een R50-R53 MINI, is echt alleen voor de 2de generatie MINI's.

Succes met de verkoop.

Mvg. Milco

Terug naar “Te koop aangeboden: Interieur”