GoPro Tips and tricks topic

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

14 aug 2014, 11:18

Deze autonome kost iets van 950-1000 euro in de pre-order.. Gaat daarna richting de 1200-1300
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: GoPro Tips and tricks topic

14 aug 2014, 12:13

WimS schreef: [BBvideo 650,395][/BBvideo]
Hoe heb jij er voor gezorgd dat die wind weg gefilterd wordt? Ik heb in een case wel stuk spons gedaan (kwam ik tegen op het internets) maar dan nog klinkt het niet zoals die van jou...

:D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

Re: GoPro Tips and tricks topic

24 aug 2014, 13:44

Met betrekking tot de Drone ben ik het niet geheel met Casper eens.

Darpas heeft een leaflet opgesteld met daarin de regels voor particulier/beroepsmatig, zie hier http://darpas.nl/wp-content/uploads/bes ... drones.pdf . Als aanvulling wil ik geven dat het in Nederland niet is toegestaan een autonome vlucht uit te voeren (de drone volgt jou of vliegt een vooraf ingestelde route). De bovenstaande regels geven een redelijk goed beeld van wat mag en wat niet mag.

Zelf vlieg ik al een aantal maanden met een drone en je kan er ontzettend leuke dingen mee doen. De politie weet er zelf weinig van. Thuis de politie over de vloer gehad waarbij de drone werd gezien door de agenten en mijn ervaring verteld. Blijf uit de bebouwde kom, vlieg niet boven anderen maar vooral veroorzaak geen overlast. Als dat niet aan de hand is gebeurt er niets. Mensen die het zien vinden het interessant en willen dan meer weten.
Laatst gewijzigd door Aantje op 24 aug 2014, 21:11, 1 keer totaal gewijzigd.
chrisbongers
One wheel wonder
One wheel wonder
Locatie: Echt
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 mei 2014, 12:36

Re: GoPro Tips and tricks topic

24 aug 2014, 15:08

Wij vliegen ook vaker met een dyi phantom zelfs meerdere maar nog nooit iets van gehoord.
Ligt er wellicht ook aan als je bij mensen binnen gaat filmen etc.

Maar zeer leuk speelgoed en een echte aanrader
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

24 aug 2014, 17:35

Aantje schreef:Met betrekking tot de Drone ben ik het niet geheel met Casper eens.

Darpas heeft een leaflet opgesteld met daarin de regels voor particulier/beroepsmatig, zie hier http://darpas.nl/wp-content/uploads/bes ... drones.pdf . Als aanvulling wil ik geven dat het in Nederland niet is toegestaan een autonome vlucht uit te voeren (de drone volgt jou of vliegt een vooraf ingestelde route). De bovenstaande regels geven een redelijk goed beeld van wat mag en wat niet mag.

Zelf vlieg ik al een aantal maanden met een drone en je kan er ontzettend leuke dingen mee doen. De politie weet er zelf weinig van. Thuis de politie over de vloer gehad waarbij de drone werd gezien door de agenten en mijn ervaring verteld. Blijf uit de bebouwde kom, vlieg niet boven anderen maar vooral veroorzaak geen overlast. Als dat niet aan de hand is gebeurt er niets. Mensen die het zien vinden het interessant en willen dan meer weten.
De kloterij is dus, dat de drone die ik wel interessant vind, een autonome drone is, die ofwel mij volgt - ofwel een vooraf ingestelde route vliegt. Wat is daar dan niet aan toegestaan?
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

Re: GoPro Tips and tricks topic

24 aug 2014, 21:19

De exacte reden is mij onduidelijk, zal we te maken hebben met de aansprakelijkheid van wie het vliegtuig bestuurde gedurende een mogelijk ongeval. Van wat je hoort dienen particulieren altijd goed zicht te houden op de drone/vliegtuig en een gecontroleerde vlucht volgens de wet niet mag. Wat tevens inhoud dat FPV Vliegen (First Person View) ook niet is toegestaan.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Berichten: 6699
Lid geworden op: 16 jul 2009, 23:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

24 aug 2014, 21:33

Dus jij zegt; tot die wetgeving niet veranderd is, die specifieke drone niet kopen?
Gebruikersavatar
Aantje
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Berichten: 817
Lid geworden op: 19 jan 2010, 15:54

Re: GoPro Tips and tricks topic

24 aug 2014, 22:07

Daveke-Orranje schreef:Dus jij zegt; tot die wetgeving niet veranderd is, die specifieke drone niet kopen?
Te hard rijden mag ook niet... :wink:

Maar ben je niemand tot last en veroorzaak je geen overlast dan is er niets aan de hand. Ik heb de afgelopen 2 weken boven het water in Italie gevlogen, geen idee of het mocht, maar vanuit de boot omhoog en omlaag en wat niet weet, wat niet deert.
Richard030
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Locatie: Nieuwegein
Berichten: 980
Lid geworden op: 01 jun 2012, 23:03

Re: GoPro Tips and tricks topic

25 aug 2014, 12:09

http://www.politie.nl/nieuws/2014/augus ... drone.html

"Op grond van de Regeling Modelvliegen is het bijvoorbeeld verboden om drones buiten daglicht, boven mensenmenigten en boven aaneengesloten bebouwing te laten vliegen. "
Afbeelding
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2014, 12:03

Ik ga dit ook maar eens volgen. Zeer waarschijnlijk kan ik me niet meer inhouden en koop ik vandaag nog een 3+ black :mrgreen:

Daarbij moet ik dan deze kaart hebben als ik dit topic goed gelezen heb:
http://www.dixons.nl/opslag/geheugen/ge ... sd-adapter
Inmiddels nog maar €29,99!

Iemand nog een tip waar ik het momenteel het beste een suctioncup of een handlebar mount (voor om stuur) kan bestellen/kopen? Dealextreme? Ohja, ik wil hem voor komend weekend wel in huis hebben omdat ik dan een leuke rit heb: http://www.blauwvingerrally.nl :icon_top:
Gebruikersavatar
louisvdd76
NMC Staff
NMC Staff
Contacteer:
Locatie: Molenhoek
Berichten: 6371
Lid geworden op: 28 okt 2016, 23:10
Nederland

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2014, 12:31

DX duurt lang qua verzenden... Hou tot 25 werkdagen zeker aan
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Locatie: Rosmalen
Berichten: 6531
Lid geworden op: 17 nov 2016, 13:12

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2014, 12:40

Ik heb zo'n zuigding van Marktplaats gehaald, zitten ook wat handelaren.
http://link.marktplaats.nl/a1010350660
http://link.marktplaats.nl/m831405468
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Chill-es
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 sep 2008, 13:56

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2014, 14:56

En dondert namaak dan niet sneller van je auto af? Of zou het officiële spul niet beter zijn?
Gebruikersavatar
Manick
Sponsor
Berichten: 1029
Lid geworden op: 28 okt 2016, 07:42

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2014, 15:01

chill-es schreef:En dondert namaak dan niet sneller van je auto af? Of zou het officiële spul niet beter zijn?

niet dat ik zou weten, ik heb de officiële zuignap van Gopro heb er tot nu toe geen problemen mee gehad maar heb altijd een veiligheid`s lijn aan me Gopro vast zitten just in case
BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Bree
Berichten: 1550
Lid geworden op: 10 okt 2011, 21:24

Re: GoPro Tips and tricks topic

30 aug 2014, 15:09

Ik heb liever dat mijn gopro wegdonderd dan dat ie een kwartier tegen mijn lak schuurt.

Terug naar “Kletshoek”