Op MITP kwam ik een MINI aanhanger tegen:
Foto van de eigenaar:
Mini Aanhanger
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Bleiswijk
Bericht
Mini Aanhanger
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
- Locatie: Bleiswijk
Bericht
Ik zag Mini natuurlijk, maar durf al een tijdje niet meer naar nieuw te zwaaien
Maar ja, dat was ik dus idd. Had gezongen op een begrafenis in de Antonius Abt aan de Scheveningse Weg (geen bekende, is m'n werk...)
Ah! Was jij het die achter me reedt?FunkyRAT schreef:he demelza ff offtopic reed je gisteren toevallig in scheveningen rond?
Ik zag Mini natuurlijk, maar durf al een tijdje niet meer naar nieuw te zwaaien
Maar ja, dat was ik dus idd. Had gezongen op een begrafenis in de Antonius Abt aan de Scheveningse Weg (geen bekende, is m'n werk...)
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
Je achteruitrijlamp/mistlamp achter (in jou geval je mistlamp) kan eruit en daar zit je bevestigingspunt voor een trekhaak. Volgens mij mag de MINI inderdaad iets van 1000 kilo trekken.Hans schreef:Hoe zit die trekhaak vast? Dat is een Cooper-s met de uitlaat nog gewoon in het midden! Maarja.. waarschijnlijk mag een mini toch geen 1100 kilo trekken Toch?
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
- Locatie: Pijnacker
Bericht
Allereerst lijkt me dat de bovenstaande trekhaak niet in het midden is geplaatst, maar ik kan het op de foto nét niet goed zien. Dit zou ook de opvallend lange dissel verklaren.
Ten tweede is op een MCS nooit een trekhaak toegestaan in Nederland. Er zijn een aantal S'jes die het ten onrechte op hun kentekenbewijs vermeld hebben gekregen. De bovengenoemde opmerking van Kaj heeft binnen Nederland dan ook alleen betrekking op Cooper , One en Diesel.
Het gewicht is echter slechts 500 kg volgens mijn kentekenbewijs (ongeremd), maar die preciese rekenmethode met beladen gewicht, max trekgewicht , kogeldruk , asdruk etc weet ik verder niet..
PS let op dat in Nederland andere regels gelden dan in US/UK.
Ten tweede is op een MCS nooit een trekhaak toegestaan in Nederland. Er zijn een aantal S'jes die het ten onrechte op hun kentekenbewijs vermeld hebben gekregen. De bovengenoemde opmerking van Kaj heeft binnen Nederland dan ook alleen betrekking op Cooper , One en Diesel.
Het gewicht is echter slechts 500 kg volgens mijn kentekenbewijs (ongeremd), maar die preciese rekenmethode met beladen gewicht, max trekgewicht , kogeldruk , asdruk etc weet ik verder niet..
PS let op dat in Nederland andere regels gelden dan in US/UK.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- jaapgelens
- 4 op een rij!
- Locatie: Haarlem
Onze sponsors