Mini R55/56 Grill surrounding Zwart/Black

Spruitstuk, uitlaat, veren, schroefsets, verlichting, bumpers, spoilers etc. te koop, plaats het hier (uitsluitend MINI-onderdelen).
JorisD
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 608
Lid geworden op: 27 mei 2009, 00:58

Mini R55/56 Grill surrounding Zwart/Black

18 sep 2017, 16:32

Ik heb voor mijn nieuwe clubman in al mijn enthousiasme een zwarte omlijsting (nu Chrome) voor de Grille gekocht, maar ga m er bij nader inzien toch niet opzetten.
Ik heb de omlijsting drie maanden geleden bij newministuff gekocht. Ik heb er 103 Pond voor betaald. Zit nog in de verpakking.
Vraagprijs 100 euro inclusief verzenden/brengen.
Iemand interesse?
Ik hoor het graag.Afbeelding
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3925
Lid geworden op: 01 nov 2012, 11:08

Re: Mini R55/56 Grill surrounding Zwart/Black

27 sep 2017, 10:03

Wil niet lullig doen maar voor deze prijs verkoop je hem niet gauw denk ik het kost een paar toentjes bij de dealer
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
JorisD
Be Mini
Be Mini
Locatie: Den Haag
Berichten: 608
Lid geworden op: 27 mei 2009, 00:58

Re: Mini R55/56 Grill surrounding Zwart/Black

27 sep 2017, 21:56

Dan heb ik m bij de verkeerde tent gekocht ben ik bang...:( bij newministuff.com was ik ruim 100 euro kwijt:(
Up 75 euro?
Afbeelding

Terug naar “Te koop aangeboden: Exterieur”